English

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس:

بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در شیراز برگزار می شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس از برگزاری بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت به میزبانی این اداره کل در شیراز خبر داد.

بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در شیراز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، رهام کیائی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، اظهار داشت: بزرگترین رویداد مهارتی در نظام آموزش فنی و حرفه ای کشور، مسابقات ملی مهارت است که بستری مناسب برای ایجاد رقابت های علمی و سالم بین مهارت‌ آموختگان و نیز عرصه کشف استعدادهای مهارتی در سطح جامعه به شمار می آید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت، ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان کشور، معرفی آموزش‌های مهارتی و تبیین اهمیت و نقش آن در توسعه اقتصاد، جلب نظر مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز در توسعه آموزش های مهارتی، ظرفیت سازی در بین بنگاه‌های اقتصادی، آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای، صنایع و صنوف برای مشارکت حداکثری در این رویداد، رشد انگیزه های اجتماعی برای کسب مهارت، افزایش بهره وری آموزش‌های مهارتی، ارتقاء و تکمیل مهارت به اقشار مختلف در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاهی با چشم انداز بستر سازی برای ایجاد فرصت های اشتغال پایدار دانست.

کیائی در ادامه افزود: این رویداد در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می شود که نهایتا نخبگان و برگزیدگان هررشته به عنوان منتخبین تیم ملی مهارت تعیین و پس از طی اردوهای مختلف ملی، در نهایت تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی به مسابقات جهانی اعزام می شود.

وی گفت: در این دوره از مسابقات ملی مهارت، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس از تاریخ ۷  لغایت ۹ اسفندماه در شیراز در ۴ رشته: فن آوری مد و لباس، پیرایشگر مردانه، رباتیک و نقاشی و دکوراسیون، میزبان بیش از ۱۵۰ نفر از رقابت کنندگان، سرپرست ها و نیز کارشناسان اعزامی از سوی ستاد سازمان آموزش فنی و حرفه ای و استان های سراسر کشور می باشد.

شایان ذکر است این رویداد در آدرس شیراز، بلوار فرصت شیرازی روبه به روی ۲۰ متری فاضل مرکز آموزش تکنولوژی اطلاعات برگزار می گردد. در این مسابقات بازدید برای عموم آزاد می باشد و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه برگزاری مسابقات با شماره ۳۷۲۳۰۳۰۴تماس حاصل فرمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه