English

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران مطرح کرد؛

بهره مندی ۱۵ هزار نفر از وام قرض الحسنه ویژه سفر رئیس جمهور به مازندران

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران، گفت: تاکنون بیش از 15 هزار نفر در مازندران از تسهیلات قرض الحسنه ویژه سفر رئیس جمهور به استان برخوردار شدند.

بهره مندی 15 هزار نفر از وام قرض الحسنه ویژه سفر رئیس جمهور به مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، اسماعیل مهرافزا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به استان مازندران 488 میلیارد تومان اعتبار ویژه تسهیلات قرض الحسنه به افراد و خانواده‌های نیازمند اختصاص یافت که از این میزان 344 میلیارد تومان تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه 39 هزار نفر در سامانه درخواست وام قرض‌الحسنه ثبت‌نام کردند، ادامه داد: تاکنون بیش از 15 هزار نفر در استان مازندران از تسهیلات قرض الحسنه ویژه سفر رئیس جمهور به استان بهره‌مند شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران با بیان اینکه اعتبار تسهیلات قرض الحسنه سفر ریاست جمهوری به استان در دو مرحله تخصیص یافته است، گفت: این تسهیلات با سقف 15 میلیون تومان با باز پرداخت 60 ماهه در نظر گرفته شد.

وی افزود: پنج بانک عامل استان شامل ملی، صادرات، تجارت، رفاه و ملت برای پرداخت این تسهیلات به متقاضیان انتخاب شدند.

مهرافزا بیان داشت: پرداخت این تسهیلات به متقاضیان با تأکید استاندار مازندران و همکاری استانداری و بانک‌های عامل به‌طور مستمر در حال پیگیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه