English

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی:

هدف دشمن از اغتشاشات آسیب رساندن به وحدت و امنیت بود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هدف مهم دشمن از اغتشاشات اخیر این بود که دولت از اهداف مورد نظر ناکام بماند هر چند آسیب رساندن به امنیت و وحدت مردم نیز در اغتشاشات هدف‌گذاری شده بود و دشمن نتوانست به اهدافش برسد.

هدف دشمن از اغتشاشات آسیب رساندن به وحدت و امنیت بود

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار نمایندگان طلاب و فضلای مازندران که ظهر امروز در سالن جلسات دفتر مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد، انتخاب اعضای جدید مجمع نمایندگان طلاب را تبریک گفت و اظهار کرد: امیدواریم شاهد پیشرفت طلاب مازندرانی در قم باشیم.

وی با بیان اینکه دغدغه و مسائل طلاب را با اهتمام جدی دنبال خواهیم کرد، اضافه کرد: اینکه مصوبات چقدر انجام می‌شود به میزان پیگیری طلاب ارتباط دارد، ما باید در ابتدای جلسه مصوبات جلسات گذشته را بررسی می‌کردیم و در مورد آن‌ها بحث و گفت‌وگو می‌کردیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: دغدغه همه ما باید مسائل فرهنگی باشد چراکه ما سربازان امام زمان(عج) هستیم و مسئولان هم باید ابزارهای لازم برای جنگیدن در برابر دشمن را در اختیار ما قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مدارس مهم‌ترین مراکز کشور هستند، گفت: طلاب باید طرح‌های خود را برای رفع مشکلات خیابان‌ها، اماکن عمومی و مراکز آموزشی ارائه دهند و در این راستا ابزارهای مورد نیاز را درخواست کنند.

لائینی گفت: در مسئله کشف حجاب نهادها باید کارهای خود را به درستی انجام دهند، نیروی انتظامی، بسیج و صمت باید در جای خود برخورد جدی داشته باشند و طلاب هم باید کار فرهنگی خود را دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات بر جای مانده از دهه 90 زیاد است، گفت: دولت انقلابی واقعا مظلوم است و هدف مهم دشمن از اغتشاشات اخیر این بود که دولت از اهداف مورد نظر ناکام بماند هر چند آسیب رساندن به امنیت و وحدت مردم نیز در اغتشاشات هدف‌گذاری شده بود و دشمن نتوانست به اهدافش برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه