English

رئیس اداره میراث‌فرهنگی رامسر:

جشنواره برداشت چای در رامسر برگزار می شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از برگزاری جشنواره برداشت چای در این شهر خبر داد.

جشنواره برداشت چای در رامسر برگزار می شود

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر با بیان اینکه حضور گردشگران در شهرستان نمونه گردشگری رامسر موجب برگزاری جشنواره‌های متنوع شده است، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره‌ها نیز برای ما تبدیل به فرصت شده است.

وی، برگزاری این رویدادهای فرهنگی متنوع را در شهرهای توریستی ضروری دانست و ادامه داد: تأثیرات فرهنگی این گونه برنامه‌ها به مراتب مهم‌تر و تأثیرگذارتر از دیگر شیوه‌های تبلیغی برای جذب گردشگر است چرا که جذب و حضور گردشگران در این جشنواره‌ها ضمن معرفی ظرفیت‌های منطقه می‌تواند از تبعات منفی گردشگران بکاهد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر، از اجرای جشنواره گل بهار نارنج در ابتدای سال 1402 خبر داد و بیان داشت: این برنامه‌ها با پی‌گیری مردم روستا اتفاق می‌افتد تا دوستداران برنامه‌های فرهنگی با آداب و رسوم روستایی آشنا شوند.

وی در پایان افزود: رامسر شهر جشنواره‌هاست و روند رو به رشد جشنواره‌ها خود گواه این موضوع است که ساکنین این شهر چقدر به فرهنگ و رسومشان پایبند و علاقمندند در قالب این جشنواره‌ها این فرهنگ زیبا را به نمایش بگذارد.

سحرخیز، تعداد جشنواره‌ها را در شهر رامسر بیش از 10 مورد در سال برشمرد و گفت: این جشنواره‌ها در تقویم رویدادهای شهرستان به ثبت رسیده و رو به رشد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه