English

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی:

امحای ۱۹۷ تن انواع کالای قاچاق در استان مرکزی

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی گفت: ۱۹۷ تن کالای قاچاق در ۱۱ مرحله امسال در این استان امحا شد.

امحای 197 تن انواع کالای قاچاق در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، یداله حاج جعفری افزود: کالاهای امحا شده شامل اقلام سریع‌الفساد از جمله انواع مواد خوراکی غیرقابل مصرف، کنسانتره، پودر بدن سازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع مواد دخانی که قابلیت مصرف آن‌ها توسط مراجع مربوطه تایید نشده بود.

وی ادامه داد: ارزش کالاهای انهدام شده حدود ۲۵۰ میلیارد ریال بود که با حضور نمایندگان مراجع قضایی، دستگاه‌های امنیتی، پلیس امنیت اقتصادی و دانشگاه علوم پزشکی در مکان‌های مشخص امحا شد.

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی بیان کرد: در راستای صیانت از سلامت جامعه بزرگترین عملیات انهدام کالاهای قاچاق از بدو تاسیس اموال تملیکی استان مرکزی به وزن در حدود ۱۰۰ تن امسال در شهرستان ساوه انجام شد.

جعفری اظهار کرد: کالاهای قاچاقی که مصرف آن برای جامعه ضرر دارد از سوی نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و ادارات مربوطه از سطح اصناف و یا محورهای ارتباطی این استان جمع‌آوری می‌شوند.

وی ادامه داد: کالاهای جمع‌آوری شده برای تعیین تکلیف تحویل اموال تملیکی شده و در صورتی که این کالاها قابلیت مصرف داشته باشند در قالب مزایده درون استانی به‌فروش می‌رسد و بقیه امحا می‌شوند.

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی توضیح بیان داشت: فروش اموال تملیکی به‌صورت مزایده عمومی انجام می‌شود و افراد می‌توانند ماهانه با مراجعه به سامانه مناقصات و مزایده‌های کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه