English

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان :

نمایشگاه مبلمان با حضور ۵۰ شرکت تولیدی در سنندج دایر شد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان گفت: نمایشگاه مبلمان و لوستر با حضور ۵۰ واحد تولیدی و توزیعی از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان دایر شد.

نمایشگاه مبلمان با حضور ۵۰ شرکت تولیدی در سنندج دایر شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان،علیرضا فروتن روز چهارشنبه با اشاره به اینکه این نمایشگاه از دیروز برپا شده و تا پنجم این ماه آماده بازدید مردم استان است، اظهار کرد: محصولات این واحدها شامل مبلمان راحتی، کلاسیک، استیل، سرویس و کالای خواب، میز نهارخوری، ساعت و تابلو فرش و لوستر در ۵۰ غرفه عرضه شده است.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار به منظور حمایت از خریداران در شرایط اقتصادی کنونی بیشتر شرکت های حاضر در این نمایشگاه محصولاتشان را هم به صورت نقد و هم اقساط به فروش می رسانند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان ساعت بازدید از این نمایشگاه را ۱۵ تا ۲۱ هر روز خواند و افزود: برای خرید محصولات در این نمایشگاه ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

فروتن با اشاره به اینکه نمایشگاه مبلمان و لوستر پنجمین نمایشگاهی است که از ابتدای سال جاری تاکنون در مرکز استان برپا شده است، یادآور شد: بعد از این نمایشگاه هم قرار است از تاریخ ۹ تا ۱۱ اسفند نمایشگاه صنعت ساختمان و ۱۸ تا ۲۶ اسفند هم نمایشگاه بهاره عرصه مستقیم کالا برپا شود.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان متعلق به سه تشکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، اتاق تعاون و خانه صنعت و معدن کردستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه