English

درسال ۱۴۰۱ انجام شد؛

اعزام هزار و۳۵۶ مددجوی کمیته امداد اصفهان به مشهد مقدس

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: هزار و ۳۵۶ نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان استان اصفهان در سال ۱۴۰۱ به پابوسی امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) نایل شدند.

اعزام هزار و۳۵۶ مددجوی کمیته امداد اصفهان به مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آرش محمدحسینیان بیان داشت: امسال مانند سال های اخیر در برنامه شوق زیارت، هزار و ۳۵۶ نفر از خانواده های تحت حمایت و نیازمندان به زیارت امام رضا(ع) مشرف شدند.  

وی راه اندازی این طرح را بستر مناسبی برای افرادی دانست که بدلیل عدم استطاعت مالی توفیق زیارت حرم امام شان از آنها سلب شده و ادامه داد: در اجرای این طرح برنامه های آموزشی متناسب با گروه های مختلف مددجویی به منظور افزایش سطح باورهای دینی و اعتقادی خانواده های تحت حمایت با استفاده از کارشناسان مربوطه انجام می شود.

محمدحسینیان با تاکید به اجرای نیت نیکوکاران در زمینه کمک به زوار امام رضا(ع)، افزود: پرداخت هزینه سفر زیارت برای افراد نیازمند، ترویج فرهنگ زیارت، بهره مندی از برکات زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) برای عاشقان و دلباختگان حضرت، بالاخص افرادی که تاکنون به زیارت حضرت مشرف نشده اند، از اهداف طرح شوق زیارت است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان، با بیان اینکه اردوهای زیارتی، تربیتی، آموزشی و طرح شوق زیارت، زمینه لازم برای رشد آگاهانه ایمانی و تقویت بنیه اعتقادی و تثبیت ارزش های اسلامی در جامعه هدف را فراهم می آورد، گفت: توجه به نیازهای تربیتی دینی مددجویان تحت حمایت و متناسب سازی برنامه های اردویی با این نیازها از اهداف اصلی برگزاری اردوهای تربیتی، آموزشی و زیارتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه