English

سود بالاتر از ۱۰ درصد برای فروشندگان گوشت قابل پیگرد قانونی است

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان یزد گفت: واحدهای صنفی که قیمت گوشت را بالاتر از سود ۱۰ درصد بفروشند، برخورد قانونی خواهیم داشت.

سود بالاتر از ۱۰ درصد برای فروشندگان گوشت قابل پیگرد قانونی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجتبی آغاز معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان یزد اشاره به اینکه قیمت گوشت قرمز گوسفندی منجمد در بازار از ۱۵۰ هزار تومان آغاز می‌شود، افزود: قیمت گوشت گوسفند با توجه به وابسته بودن استان، خشکسالی، کاهش تولید و افزایش قیمت جهانی متغیر است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان از وفور گوشت قرمز در بازار خبر داد و تصریح کرد: قیمت مصوب گوشت قرمز گوسفندی در استان نداریم، بلکه قیمت بر اساس عرضه و تقاضا صورت گرفته و واحد‌ها فقط مجاز به فروش این محصول با سود ۱۰ درصدی نسبت به کشتارگاه هستند.

آغاز ادامه داد: ما به نظارت هفتگی بر بازار پرداخته و با واحد‌هایی که قیمت گوشت را بالاتر از سود ۱۰ درصدی در اختیار مردم قرار دهند، برخورد جدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازار کشوری به صورت دستوری نیست، اظهار داشت: گرچه وفور کالا در بازار وجود دارد، اما با همکاری ستاد تنظیم بازار در حال برنامه ریزی برای اعلام قیمت مصوب در ایام مانده به پایان سال، عید نوروز و ماه مبارک رمضان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه