English

ارسال سومین محموله هلال احمر یزد به ارزش بیش از ۲۹۰ میلیون تومان به خوی

سومین محموله هلال احمر یزد به ارزش تقریبی بیش از 290 میلیون تومان به مناطق زلزله زده شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی ارسال شد.

ارسال سومین محموله هلال احمر یزد به ارزش بیش از 290 میلیون تومان به خوی

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: در پی کمک های مردمی و خیری،  سومین محموله هلال احمر استان یزد که شامل پتو و هیتر برقی، چادر مسافرتی، روفرشی، کنسرویجات و لوازم بهداشتی، مواد خوراکی همچون حلوارده و نبات و ... به ارزش تقریبی بیش از 290 میلیون تومان  به مناطق زلزله زده شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی ارسال شد.

وی تاکید کرد: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال احمر استان یزد  در راستای پویش همدلانه اهدائی کانون کارآفرینی ، اجتماعی پویش ایرانیان استان یزد و بخشی از اقلام نیز توسط خیر محترم آقای قر بان نژاد (مجموعه رستوران های جنارو) جمع آوری و به هموطنان در مناطق زلزله زده با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

وی با بیان اینکه کمک های هلال احمر استان به مناطق سیل زده کشور در روزهای آینده بنا به اعلام سازمان امداد و نجات و نیاز مناطق زلزله زده همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: مردم نوع‌دوست و خیر استان یزد می‌توانند کمک‌های بشردوستانه خود را به‌ صورت نقدی و از طریق شماره حساب 4101034741999998 نزد بانک مرکزی با شماره شبا ir700100004101034741999998  و یا شماره کارت 6367957078758336 و یا کد دستوری # 3 * 112 * واریز نمایند.

وی با بیان اینکه برخی از کارخانه جات استان اقدام به اهدای کالای نو به میزان زیاد کردند گفت: کمک‌هایی که طی چند روز اخیر از سوی مردم استان جمع آوری شده نشان از دست خیر و نوع دوستی این عزیزان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

هلال احمر یزد

هلال‌احمر یزد

هلال احمر یزد

هلال احمر یزد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه