English

فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد:

مردم نجف آباد بهترین گلواژه‌های ایثار و شهادت را از خود به یادگار گذاشتند

فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد گفت: مردم نجف آباد بهترین گلواژه‌های ایثار و شهادت را از خود به یادگار گذاشتند. مردم ولایت مدار این خطه به این روزها می‌بالند زیرا ۳۳۳ لاله خونین عملیات خیبر را روی دستان خود بدرقه کردند.

مردم نجف آباد بهترین گلواژه‌های ایثار و شهادت را از خود به یادگار گذاشتند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ هوشنگ نوابی در نشست خبری روز ملی حماسه و ایثار نجف آباد «۵ اسفند»  با تقدیر از حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن اظهار کرد: ان شاء الله خداوند کمک کند تا همواره در مسیر انقلاب اسلامی و صراط مستقیم گام‌ برداریم.

وی گفت: از ابتدای ماه اسفند مردم کم کم خود را برای استقبال از نوروز آماده می‌کنند تا با دلی شاد و خاطری با نشاط به سال جدید وارد شوند. در این میان خانه تکانی‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است تا زنگارهای یک ساله خانه‌های خود را دور بریزند و سال جدید را با جوانه‌های امید و شکوفایی زندگی آغاز کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد افزود: اما در اینجا، در ایام حماسه و ایثار شهرستان نجف آباد سخن از خانه تکانی دل است که آدمی را به آرامش دعوت می‌کند. در گذر زمان گرد و خاک‌هایی بر دل انسان می‌نشیند و برپایی اینگونه برنامه‌ها و محافل، توجه ما را به اصل خود و داشته‌هایمان رهنمود می‌کند و از غفلت‌هایی که در طول زندگی گرفتار آن می‌شویم رهایی پیدا می‌کنیم.

وی بیان کرد: هفته حماسه و ایثار نجف آباد، هفته خانه تکانی دل از غبار مادیات و مسائل دنیوی و زدودن خاک از دل‌های غبار گرفته از پیچ و خم زندگی روزمره و این روزها، روزهای فراموش نشدنی در قاموس انقلاب و تقویم شهرستان نجف آباد به عنوان پایتخت ایثار و شهادت است.

نوابی گفت: مردم این شهر بهترین گلواژه‌های ایثار و شهادت را از خود به یادگار گذاشتند. هرگز این روزها از ذهن مردم پاک نخواهد شد. مردم ولایت مدار این خطه به این روزها می‌بالند زیرا ۳۳۳ لاله خونین عملیات خیبر را روی دستان خود بدرقه کردند.

وی ادامه داد: امروز اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی در دنیا مرهون خون مطهر و پاک همین شهدایی است که در مسیر ولایت تا پای جان در مقابل همه زورمداران عالم ایستادند. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در خصوص نجف آباد می‌فرمایند این شهر یکی از قله‌های جهاد است. 

فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد گفت: این هفته، یادآور ایثار، رشادت، فداکاری، حماسه و سلحشوری رزمندگانی است که با جوهر رگ‌های خود سند پیروزی انقلاب اسلامی را به ثبت رساندند. این ایام میراث معنوی و فرهنگی ما و یک فرصت و ظرفیتی برای جهاد تبیین است.

وی بیان کرد: امروز ما شایستگی قرار گرفتن در میدان جهاد در رکاب ولی امر مسلمین را یافته‌ایم و توفیق الهی است که باید در عرصه جهاد تبیین از آن دفاع کنیم. تمام برنامه‌های این ایام نیز در همین راستا است.

سرهنگ نوابی تصریح کرد: شهید و شهادت راه اگر از یاد ببریم دچار خسران در دنیا و آخرت می‌شویم. باید یاد شهدا را همواره زنده نگه داریم و به روح والا و مطهر آن‌ها سلام و صلوات نثار کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه