English

عملکرد منطقه یک شهرداری یزد در گفت و گو با خبرگزاری موج یزد تشریح شد:

اجرای سه پروژه بازآفرینی شهری در منطقه یک شهرداری یزد

مدیر منطقه یک شهرداری یزد از اجرای سه پروژه بازآفرینی شهری در منطقه یک شامل آسفالت و بهسازی معابر صدر آباد، ادامه احداث فرهنگسرای بهمن و بازآفرینی بوستان بانوان وحدت خبر داد.

اجرای سه پروژه بازآفرینی شهری در منطقه یک شهرداری یزد

سید علیرضا رسولی مدیر منطقه یک شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد در خصوص فعالیت های فعلی منطقه یک شهرداری در حال حاضر ۳۵ پروژه فعال خدماتی و عمرانی در دست اقدام است که سه پروژه بازآفرینی شهری شامل آسفالت و بهسازی معابر صدر آباد واقع در پشت بلوار صابر یزدی، و ادامه احداث فرهنگسرای بهمن همچنین پروژه سوم بازآفرینی بوستان بانوان وحدت در امامشهر است که هر سه پروژه تا پایان سال بهره برداری خواهند شد.

 

۳۲ پروژه در حوزه های خدماتی و عمرانی

رسولی عنوان کرد: ۳۲ پروژه دیگر در حوزه های خدماتی و عمرانی شامل بازپیرایی بوستان ۱۵ خرداد در بلوار ولیعصر واقع در امامشهر، بهسازی ورودی های معابر ۵۲ متری امامشهر، پیاده روسازی بلوار ولیعصر، پیاده روسازی بلوار سید محمد کاظم طباطبایی یزدی، آسفالت بلوار رسالت که فاز دوم آن آغاز شده است.

وی آسفالت خیابان امام جعفر صادق(ع)، تجهیز مبلمان شهری اعم از صندلی ها و سطل های زباله، اصلاح هندسی دروازه قرآن برای بهبود عبور و مرور را از دیگر پروژه‌های آغاز شده عنوان کرد و افزود: پیاده روسازی بلوارجمهوری، زیباسازی سه گوشه ها در بلوار شهدای امیر آباد چهارراه یزدباف، پیاده روسازی بلوار شهدای امیرآباد به اتمام رسیده است.

 

حفر چاه های جذبی برای رفع آبگرفتگی

رسولی در ادامه به مشکل آبگرفتگی در هنگام بارندگی اشاره کرد و افزود: حفر چاه های جذبی در اماکنی که امکان شیب بندی سطوح نیست انجام شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد به احداث ۳ مخزن پشتیبانی آب بوستان های منطقه در بوستان‌های شهدای کوچه بیوک، بوستان شاهد و بوستان کسنویه که هر سه مورد  ۱۰۰ درصد نهایی و به بهره‌برداری رسیده است، اشاره و بیان کرد:  پروژه روشنایی بلوار شهیدان حاج مهدی و روشنایی بلوار شهدای امیرآباد به اتمام رسیده همچنین زیرسازی آسفالت معابر بالای ۸ متر و زیر ۶ متر در حال انجام است و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

تجهیز بوستان ها به وسایل ورزشی

رسولی در خصوص تجهیز بوستان ها به وسایل ورزشی، خبر داد و گفت: طرح های تجهیز بوستان های شهری به وسایل ورزشی و بازی تامین اعتبار شده و خریداری تجهیزات آن انجام خواهد شد.

وی در خصوص  برخی پروژه های در حال اقدام در منطقه یک شهرداری یزد به بهسازی طرح های شهری مانند تهیه طرح بوستان شهدا، تهیه طرح سید صحرا، تهیه طرح ادامه خیابان امام حسین تا بلوار نصر اشاره کرد و افزود: این اقدامات با همکاری معاونت معماری و شهرسازی در حال انجام است.

وی همچنین به احداث میدان و جداکننده میدان احسان تا بلوار شریف، تهیه طرح ۲ بوستان در خیابان امام حسین بلوار جمهوری و یک بوستان در کوچه زنبق و طرح های اصلاح هندسی و بهبود عبور و مرور شامل ساماندهی سه گوش های ورودی خیابان یاسر و امام حسین (ع) اشاره کرد.

رسولی در ادامه ساماندهی جداره و اصلاح مهندسی بلوار صابر را پروژه ای بسیار مهم از میدان کشاورز تا میدان شهدای نصرآباد عنوان کرد و گفت: این پروژه در حال اقدام است که تا پایان سال بالغ بر ۳۰ پروژه به اتمام خواهد رسید.

رسولی با بیان اینکه تمام اعتبار و هزینه های در نظر گرفته شده برای این پروژه های خدماتی و عمرانی ۵۵ میلیارد تومان می باشد، تصریح کرد: بخشی از اقدامات منطقه شامل تملک و آزاد سازی معابر است که مسیر اجرایی آن جدای از این پروژه ها در حال اقدام می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه