English

کرمی نژاد خبر داد؛

مشکل آبرسانی همه روستاهای خوزستان تا پایان سال آینده حل میشود

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: همه روستاهای این استان تا پایان سال ۱۴۰۲ آبرسانی یا مشکل آبرسانی آنها حل می‌شوند.

مشکل آبرسانی همه روستاهای خوزستان تا پایان سال آینده حل میشود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد، امروز یکشنبه در مراسم افتتاحیه طرح آبرسانی به روستاهای جسانیه بزرگ در شهرستان اهواز اظهار کرد: عزم دولت سیزدهم برای حل مشکلات آبی خوزستان است و از ابتدای دولت تاکنون تلاش‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: از چهار هزار و ۴۰۰ روستای خوزستان، مشکل آب یک هزار و ۷۰۰ روستا حل شده است. از این تعداد ۹۲۳ روستا اصلاً آب نداشتند و یا با تنش جدی و شدید آب مواجه بودند که خوشبختانه مشکل آب آن‌ها حل شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: مشکل باقی روستاهایی که با مشکل آب در خوزستان مواجه هستند تا پایان سال آینده حل خواهد شد.

کرمی نژاد با اشاره به بهره‌برداری از طرح آبرسانی به روستاهای جسانیه بزرگ عنوان کرد: این پروژه به ۱۴ روستاهای مسیر لامی که در مرکز جسانیه بزرگ قرار دارند آبرسانی می‌کند.

وی عنوان کرد: آب این روستاها پیش از این از رودخانه کارون تأمین می‌شد که با یک هزار و ۸۰۰ ec میکروموس بود اما با این طرح از آب رودخانه دز با ec حدود ۶۰۰ میکروموس استفاده خواهند کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: با اجرای طرح آبرسانی به روستاهای جسانیه بزرگ کیفیت آب تأمین شده بسیار خوب و مستمر شده است و منطقه با قطعی آب مواجه نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه