English

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج:

لایحه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری سنندج تصویب شد

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج گفت: لایحه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری سنندج تصویب شد.

لایحه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری سنندج تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، سامان سعیدی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج روز یکشنبه در جمع خبرنگاران از تصویب لایحه تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی این شهرداری خبر داد و اظهار کرد: تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع از مهم‌ترین منابع درآمدی و ابزار و برنامه کاری شهرداری‌ها در راستای تحقق بودجه سالانه است.

وی تصریح کرد: سیاست شهرداری سنندج در تدوین لایحه تعرفه عوارض سال آینده بر مبنای عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات شهری در تمام نقاط سطح شهر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج افزود: در راستای تدوین و تصویب این لایحه مکاتبات و جلسات متعددی با مدیران شهرداری مناطق و سازمان‌ها و نواحی تابعه برگزار شد و در نهایت مدیران پس از بررسی نواقص و ضعف‌های احتمالی لایحه‌های سال‌های قبل موارد مورد نظر خود را به صورت مکتوب برای درج در لایحه پیشنهادی به اداره درآمد ارسال کردند.

سعیدی خاطرنشان کرد: بعد از بررسی نظرات و موارد مطرح شده، لایحه برای تصویب تقدیم شورای شهر شد و پس از بررسی در کمیسیون بودجه شورا و استفاده از نظرات متخصصان و کارشناسان جزئیات لایحه پیشنهادی بررسی و توسط اعضای شورای اسلامی شهر تصویب شد.

وی عنوان کرد: در راستای تهیه و تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری از نظرات نخبگان و صاحبنظران و همکاری و همفکری سازمان‌هایی مختلف بهره گیری شده است.

سعیدی خاطرنشان کرد: شهروندان که تمایل دارند از جزئیات لایحه عوارض اطلاع حاصل کنند می‌توانند به سامانه شفافیت در پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سنندج مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه