English

امام جمعه شیراز:

راه حل مشکلات کشور، سیاست های اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه شیراز گفت: راه حل مشکلات کشور را سیاست اقتصاد مقاومتی است. اقتصاد مقاومتی درآمد کشور را افزایش و توزیع درآمد را عادلانه می‌کند و موجب می‌شود که همه در حد زندگی متعارف بهره‌مند باشند.

راه حل مشکلات کشور، سیاست های اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه  با تشکر از مردم شیراز و استان فارس به مناسبت حضور در راهپیمایی دشمن شکن  ۲۲ بهمن گفت: ملت شریف و سربلند ایران اسلامی وشیرازی‌ها و مردم همیشه در سنگر استان فارس در روز ۲۲ بهمن با بصیرت و اندیشه وضعیت امروز کشور را تحلیل کردند و به دشمن نشان دادند که دشمن در خواب ببیند که این مردم از اسلام، امام و شهدا و رهبری معظم انقلاب اسلامی جدا شوند.

امام جمعه شیراز با اشاره به بزرگترین رخداد عالم مبعث پیامبر اسلام (ص)، افزود: ۲۷ رجب روز عید بزرگ مبعث مسلمانان یعنی روزی که پیامبر اسلام (ص) از جانب خداوند به پیامبری مبعوث شد و اولین آیات نورانی قرآن در بیت‌المعمور و قلب نازنین پیامبر نازل شد.

وی ادامه داد: خداوند برای همه، نعمت‌هایی بدون منت بر ما عرضه کرده، اما در مبعث رسول خدا بر ما منت گذاشت بنابراین به همین مناسبت امشب و فردا در استان مبعث رسول خدا را جشن می گیریم و در کنار این جشن بزرگ بایستی به قرآن نیز توجه ویژه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه با اشاره به ۲۹ بهمن روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، بیان کرد: عمده گلایه‌های کشور مربوط به مسئله اقتصادی است و این هم نه اینکه کمبود درآمد باشد بلکه منابع عادلانه توزیع نمی‌شود و در این زمینه بار‌ها رهبر انقلاب تاکید کردند که باید بی عدالتی‌ها جبران شود.

وی با اشاره به نکات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ایشان میفرمایند راه‌حل مشکلات زندگی مردم؛ از قبیل بیکاری جوانان، فقر درآمدی در طبقه ضعیف و امثال آن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

دژکام گفت: عده‌ای می‌گویند ما باید برویم تسلیم آمریکا شویم و آن‌ها به هر قیمتی خواستند نفت ما را بخرند و بر فرض اینکه ما وضعمان خوب می‌شود، شاید جوانان این موضوع را تجریه نکرده باشند، اما این وضع را در زمان شاه که ایران ژاندار آمریکا بود و نفت را آن‌ها قیمت گذاری میکردند به خوبی تجربه کردیم.

امام جمعه شیراز؛ راه حل مشکلات کشور را سیاست اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی درآمد کشور را افزایش و توزیع درآمد را عادلانه می‌کند و موجب می‌شود که همه در حد زندگی متعارف بهره‌مند باشند.

او با تصریح بر اینکه ما مطمئن هستیم که نیرو‌های جوان تحصیل کرده و کارآمد از عهده اینکار برخواهند آمد به شرط آنکه تیم کارآمد فهیم و اهل کار اقتصادی جای پایشان در دولت باز شود، بیان کرد: البته حضرت آقا نیز در این راستا بار‌ها تاکید کردند که دولت تیم جوان را تشکیل دهد.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به چین گفت: در این سفر قرارداد‌های متعددی بسته شد که حجم سرمایه گذاری کشور چین در ایران به حدود ۵۰۰ میلیارد دلارخواهد رسید و نتایج این سرمایه گذاری را میتوان مشاهده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه