English

امام جمعه شیراز تاکید کرد؛

روز ۲۲ بهمن را روز «اتحاد ملی» کنیم/ فردا با اتحاد و آگاهی مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب اسلامی خواهیم کوبید

امام جمعه شیراز گفت: در ۲۲ بهمن ماه نشان خواهیم داد که اگر دشمن هزاران ترفند و روش برای فریب دادن به کار ببرد نخواهد توانست مانع این مردم مومن و آگاه و انقلابی شود و فردا با اتحاد و آگاهی مشت محکمی به دهان دشمنان خدا و دشمنان انقلاب اسلامی خواهیم کوبید، خواب آمریکا برای ضربه زدن به این کشور و به این مردم هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.

روز ۲۲ بهمن را روز «اتحاد ملی» کنیم/ فردا با اتحاد و آگاهی مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب اسلامی خواهیم کوبید

به گزارش خبرگزاری موج فارس، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آیه ۴۴ سوره نساء به دو ترفند دشمن برای ضربه زدن به دین خدا و مردم مومن به خداوند را یادآور شد و اظهار داشت:  قرآن کریم می فرماید: "أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِینَ أُوتُوا نَصِیبًا مِنَ الْکِتَابِ یَشْتَرُونَ الضَّلَالَةَ وَیُرِیدُونَ أَنْ تَضِلُّوا السَّبِیلَ" مردم آیا حرکت‌های دشمن را تحلیل می‌کنید یا نه؟ قرآن می فرماید چشمانتان را باز کنید و عمل دشمن را ببینید. آیا نمی بینید دشمن برای مقابله با شما که پیرو کتاب قرآن هستید چه می کند؟ برخی افراد گاهی یادشان رفته که اینها دشمن هستند!

آیت الله دژکام گفت: دشمن، گمراهی را می ‌خرد و امروز هم مصداق این اقدام را می بینیم که در همین قضایای اخیر برخی از دستگیر شدگان اعتراف کردند که دشمن به آنها پول داده، قول تابعیت و وعده های دیگر داده است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه دشمنان دستگاه‌ها و بوق‌های تبلیغاتی خود را روی سر مردم ما تنظیم کرده‌اند و ما باید دشمن را  بشناسیم و با او مقابله کنیم، ادامه داد: دشمن کارش این است که برای چند فیلم و گزارش غلط و گمراه کننده پول می‌دهد و در فضای مجازی پخش می‌کند. بعد تحقیق که می‌شود می‌بینیم که یا دروغ بوده یا مربوط به جای دیگری بوده که به ایران نسبت داده‌اند؛ برخی هم حواسشان نیست و فریب می‌خورند!

وی با اشاره به دومین ترفند و هدف دشمنان به گفته قرآن کریم هم گفت: دشمن برنامه ریزی می کند تا ما راه مستقیم و راهی که امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ما نشان داده اند و راه پیروزی و موفقیت بوده است را گم کنیم.

امام جمعه شیراز بیان کرد: آیه ۱۰۲ سوره «آل عمران» هم می فرماید که تقوا پیشه کنید زیرا تقوا ما را در مقابل دشمن آسیب ناپذیر خواهد کرد و به ریسمان خداوند چنگ بزنید و متحد باشید و «حبل الله» همان اطاعت از خدا و ولی خداست.شیاطین جن و انس در گوش ما ‌می‌گویند راه دیگری را بروید! خیر. همه ما زیر پرچم خدا و ولی خدا هستیم.

وی با تبریک ۲۲ بهمن بیان کرد: معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید داشته اند که روز ۲۲ بهمن را روز «اتحاد ملی» کنیم و فردا باید این اتحاد ملی را با حضور پرشور خود به تصویر بکشیم و نشان دهیم،  که اگر دشمن هزاران ترفند و روش برای فریب دادن به کار ببرد نخواهد توانست مانع این مردم مومن و آگاه و انقلابی شود و فردا با اتحاد و آگاهی مشت محکمی به دهان دشمنان خدا و دشمنان انقلاب اسلامی خواهیم کوبید، خواب آمریکا برای ضربه زدن به این کشور و به این مردم هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.

وی با تسلیت شهادت امام کاظم (ع)، هم گفت: آخر هفته به صورت ویژه به این امام بزرگوار باید عرض ادب کنیم و در روز شهادت ایشان به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) که فرزند بزرگ ایشان است خواهیم رفت و کاروان خودرویی از محله «گلشن» شیراز تا حرم مطهر که مسیر درگیری و جنگ حضرت احمد ابن موسی (ع)  بوده به حرکت در خواهد آمد.

آیت الله دژکام همچنین به زلزله مهیبی در دو کشور ترکیه و سوریه اشاره و بیان کرد: انسان دلش به درد می‌آید وقتی جانباختن دیگر انسان‌ها را می‌بیند؛ بنی آدم اعضای یک پیکرند، این فرهنگ غنی مردم شیراز است؛ مطمئن هستیم شما عزیزان برای حمایت از مردم آسیب دیده این دو کشور خصوصا کشور سوریه که به توجه به شرایطش نیاز بیشتری به کمک دارد اقدام و کمک های شما توسط دستگاه‌های مرتبط جمع آوری خواهد شد.

آیت‌الله دژکام در رابطه با فرمان عفو پدرانه رهبر معظم انقلاب بیان کرد: برخی از دستگیر شدگان‌ در وقایع اخیر واقعا رفتارهای نازیبایی داشتند اما رهبر معظم انقلاب آنها را بخشیدند، که از این جهت از رهبر عظیم الشان انقلاب تشکر می‌کنیم و امیدواریم سایه مبارک ایشان بر سر ما مستدام باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: ۴۴ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌گذرد؛ حرکتی بزرگ که با رهبری امام خمینی(ره) آغاز شد و با رهبری امام خامنه‌‌ای و پای کار بودن شما مردم عزیز تا امروز جلو آمده است.

وی ادامه داد: ابعاد مختلف کارهای بزرگی که در این ۴۴ سال انجام شده قابل توجه است و تفاوت‌ها و رشدها را به خوبی لمس خواهید کرد.

امام جمعه شیراز گفت: اگر تنها در همین دانشگاه علوم پزشکی شیراز مقایسه کنید می بینید این دانشگاه نسبت به آنچه قبل از انقلاب بوده در بیش از ۳۰ شاخص رشد‌های قابل توجه داشته است، اینها باید به مردم معرفی شود؛ البته ما همچنان می‌خواهیم رشد و پیشرفت بیشتری نصیب کشور و مردم شود و از مشکلاتی که وجود دارد نیز عبور کنیم و امیدواریم با همت مسئولان روز به روز شاهد پیشرفت‌های متعدد و رفع مشکلات باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه