English

مدیرعامل شرکت گاز کردستان:

طول شبکه گاز در کردستان به بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر رسید

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: بر اساس آخرین آمار، طول شبکه گازرسانی در بخش شهری و روستایی استان به ۱۲ هزار و ۷۵۶ کیلومتر رسید.

طول شبکه گاز در کردستان به بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر رسید

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، احمد فعله‌گری اظهار داشت:آمار مشترکان گاز در استان را ۶۱۲ هزار مورد اعلام و اظهار کرد: هم اکنون هزار و ۵۷۳ روستا از گاز طبیعی بهره‌مند است.

وی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گاز طبیعی در استان به ۹۹ درصد رسیده است، افزود: تا پایان امسال ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی نیز به ۹۹ درصد افزایش می یابد.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان اضافه کرد: هم اکنون عملیات گازرسانی در ۱۳۷ روستا فعال است و هفته دولت سال آینده پایان گازرسانی در استان جشن گرفته می شود.

فعله گری طرح‌های در دست اجرای گازرسانی را مربوط به نقاط دورافتاده و سنگلاخی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه برای اتمام شبکه گذاری در روستاهای باقیمانده احتیاج به لوله‌گذاری بیشتری است، پس طول شبکه های گازرسانی در سال آینده افزایش چشمگیری ‌خواهد داشت.

وی ادامه داد: پیمانکاران و افراد مشغول به کار در پروژه‌های گاز رسانی اغلب بومی استان هستند، ضمن اینکه برای تعداد زیادی نیز به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان تاکید کرد: تلاش ما این است تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت در استان از گاز طبیعی بهره مند شده و در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ روستای بدون گاز نداشته باشیم.

در زمان حاضر ۳۳ شهر با ضریب ۱۰۰ درصد و هزار و ۵۷۳ روستا با ضریب نفوذ ۹۸.۵ درصد تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی