English

میزبانی نخستین مسابقات آزاد ملی مهارت گردشگری به خوزستان رسید

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: استان خوزستان میزبان نخستین مسابقات آزاد ملی مهارت گردشگری در شهرستان اندیکا شده است.

میزبانی نخستین مسابقات آزاد ملی مهارت گردشگری به خوزستان رسید

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، شهرام ملایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج و ارتقای فرهنگ گردشگری، فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان فعالان در این حوزه، معرفی مکان‌های بومی و گردشگرپذیر و ایجاد اشتغال در توسعه اقتصادی منطقه است.

وی افزود: به منظور ایده پردازی و شرکت در نخستین مسابقات آزاد ملی مهارت گردشگری در اندیکا فرهیختگان، نخبگان و فعالان حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی صنایع‌دستی کشور می‌توانند تا تاریخ ۳۰ بهمن از طریق سایت www.khouzestan.irantvto.ir ثبت نام کنند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان بیان کرد: این مسابقات به مدت سه روز از تاریخ ۸ تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در جزیره سد شهید عباسپور و منطقه کوهستانی تاراز در شهرستان اندیکا برگزار می‌شوند.

وی افزود: این مسابقات به همت اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان و با حمایت نماینده شهرستان مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری اندیکا، سازمان آب و برق خوزستان و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان برگزار می‌شود.

ملایی هزار وندی گفت: پذیرش برای اسکان تمام افراد شرکت کننده هفتم اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود و متقاضیان شرکت در این مسابقات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۶۵۹۰۰۲۷۸ تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه