English

معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان:

اجرای آسفالت خیابان محتشم بر اساس نیازسنجی و سهمیه معین بازآفرینی شهری بوده است

معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان با اشاره به ادعای مطرح شده در خصوص آسفالت و بهسازی خیابان محتشم گفت: عملیات آسفالت این خیابان علاوه بر نیازسنجی صورت گرفته، بر اساس سهمیه قیر بازآفرینی و بر مبنای محدودیت زمانی و اختصاص به محل اجرای معین بوده است.

اجرای آسفالت خیابان محتشم بر اساس نیازسنجی و سهمیه معین بازآفرینی شهری بوده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بهروز گرانمایه بیان کرد: با توجه به تخصیص سهمیه قیر بازآفرینی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از محل اعتبارات بند (ز) تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به منظور استفاده در معابر تعریف شده و الزام برای مصرف در همین معابر و فرجه زمانی اعلام شده و همچنین نیاز معبر به بهسازی، عملیات آسفالت خیابان محتشم اجرا شده است.

وی، تأکید کرد: موضوع آسفالت خیابان محتشم بیش از یک سال است که در فهرست بهسازی معابر بازآفرینی قرار گرفته و با وجود درخواست استمهال شهرداری کاشان از اداره راه و شهرسازی، مهلت مصرف قیر اختصاص یافته در شرف اتمام بوده و عدم اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان منجر به برگشت اعتبارات و عدم تخصیص‌های بعدی می‌شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان، یادآور شد: فارغ از این قیر اختصاص یافته، نیمی از هزینه پروژه شامل تراش و اجرای آسفالت است که توسط شهرداری کاشان تأمین می‌شود.

گرانمایه همچنین با اشاره به وضعیت خیابان محتشم به عنوان یکی از معابر محدوده بازآفرینی شهری خاطرنشان کرد: موضوع تنها محدودیت محل و زمان اجرای عملیات آسفالت نیست بلکه مسئله اساسی ضرورت بهسازی این خیابان مهم و اصلی شهر و رفع شرایط نامطلوب آن در آستانه حضور گردشگران و مسافران داخلی و خارجی بوده است.

وی تصریح کرد: آسفالت خیابان محتشم به دلیل وجود ترک های عرضی فراوان  به مرور باعث آسیب به لایه زیرسازی معبر شده و اقدام برای انجام عملیات تراش و آسفالت خیابان بر مبنای نیاز موجود و مطالبه شهروندان بوده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان در خصوص سایر معابر نیازمند بهسازی در محدوده بازآفرینی شهری گفت: آسفالت و بهسازی دیگر معابر بازآفرینی شهری نظیر خیابان اباذر، بلوار نماز و...در دستور کار مدیریت شهری و در قالب پروژه های ستاد بازآفرینی قرار دارد که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌‌شود.

شایان ذکر است محدوده بازآفرینی شهری کاشان با وسعت 1247 هکتار شامل بافت مرکزی شهر بعلاوه بخش‌هایی از حاشیه شهر و سکونتگاه های غیر رسمی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه