English

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان:

دوازدهمین دوره جشنواره «کتابخوانی رضوی» در کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان گفت: دوازدهمین دوره جشنواره «کتابخوانی رضوی» با موضوعات امام رضا(ع) و امام حسن عسکری(ع) در کردستان برگزار می‌شود.

دوازدهمین دوره جشنواره «کتابخوانی رضوی» در کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، محمد مخدوم اظهار کرد: فراخوان دوازدهمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» همزمان با سراسر کشور در استان کردستان اعلام شد.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره «کتابخوانی رضوی» با موضوعات امام رضا(ع) و امام حسن عسکری(ع) در کردستان افزود: این دوره از جشنواره در دو بخش کتابخوانی و هنری برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان بیان کرد: بخش کتابخوانی شامل پویش کتابخوانی در رشته‌های قصه‌گویی، معرفی کتاب و خوانش بخشی از کتاب و سؤالات چهار گزینه‌ای است.

وی به رشته‌های بخش هنری دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و گفت: در بخش هنری هنرمندان می‌توانند در رشته‌های هنرهای تجسمی، دست‌سازه، شعر و داستان و هنرهای دیجیتالی آثاری با موضوعات جشنواره تولید کنند.

مخدومی با اشاره به فرصت‌ ارسال آثار به دوازدهمین دوره جشنواره «کتابخوانی رضوی» افزود: متقاضان شرکت در جشنواره از ۲۲ بهمن‌ امسال تا یکم تیرماه سال آینده فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی به سامانه دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و یادآور شد: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به آدرس الکترونیکی razavi.samakpl.ir ارسال کنند و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و سطح شهرستان مراجعه کنند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه