English

استاندار فارس:

موظف هستیم برای تحقق وعده های دولت، بخصوص در حوزه مسکن و اشتغال جهادگونه عمل کنیم

استاندار فارس جوان گرایی، کادر سازی، جانشین پروری را از معیارهای مهم دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: دولت مردمی سیزدهم، صادق الوعد است، همه موظف هستیم برای تحقق وعده های دولت خصوصا در حوزه مسکن و اشتغال جهادگونه وارد میدان شویم.

موظف هستیم برای تحقق وعده های دولت، بخصوص در حوزه مسکن و اشتغال جهادگونه عمل کنیم

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در همایش فرمانداران استان، ضمن تقدیر از مردم انقلابی بابت خلق حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: بصیرت یعنی اینکه هر کار را در زمان و مکان لازم به آن انجام دهیم؛ ملت سرافراز ایران در ۲۲ بهمن بصیرت را به معنای واقعی به عرصه ظهور رساند.

استاندار فارس با اشاره به حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار داشت: حضور مردم را باید قدر بدانیم؛ خدمت بیشتر به مردم اصلی ترین راه قدردانی از آنهاست. در جهت ایجاد امید و افزایش انگیزه مردم باید تلاش کنیم.
وی با تاکید بر اینکه مردم خادم خود را به خوبی می شناسند و همواره با انصاف برخورد می کنند، گفت: در انتخابات پیش رو، میزان مشارکت مردم در هر شهرستان نسبت به انتخابات مشابه آن در نوبت قبل، حداقل باید به میزان ۲۰درصد افزایش یابد. در صورتی که فرماندار شهرستان و مدیران، با مدیریت درست و رفع مشکلات و موانع پیش روی مردم، رضایت آنان را جلب کند این مُهِم به نتیجه خواهد رسید.

ایمانیه اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی را ضروری دانست و افزود: یکی از اصلی ترین معیارهای رتبه بندی فرمانداران به نتیجه رسیدن این مصوبات است.

وی اولویت بندی دور دوم سفرهای شهرستانی را تحقق مصوبات دور اول عنوان کرد و اظهار داشت: شهرستان هایی که میزان بیشتری از مصوبات را به نتیجه رسانده باشند در اولویت سفر دوم قرار دارند. بنا داریم در دور دوم با حضور مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی نسبت به برپایی میز خدمت در شهرستان ها اقدام کنیم.

 ایمانیه ادامه داد: در هیچ شهرستانی نباید کارخانه‌‌ی تعطیل شده ای وجود داشته باشد؛ همه تلاش خود را برای راه اندازی واحدهای راکد اقتصادی انجام دهید، درصورتی که راه اندازی مجدد آن از توان شما خارج بود طی نامه ای با ذکر دلایل نسبت به طرح موضوع با اینجانب اقدام کنید.

نماینده عالی دولت در فارس بر لزوم حل مشکلات مزمن شده شهرستان ها از طریق ابتکار عمل و راه های خلاقانه تاکید کرد و اظهار داشت: بسیاری از مشکلات بدون صرف بودجه و با هم افزایی و تعامل بین دستگاهی حل می شود. امورات مردم را با تعامل های بین سازمانی تسریع کرده و نسبت به ایجاد رفاه و آرامش اجتماعی از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

وی میزان جذب ریالی سرمایه گذاری شهرستانی را یکی دیگر از معیارهای رتبه بندی فرمانداران عنوان کرد و افزود: از چهار حوزه گردشگری اعم از سلامت، تاریخی، مذهبی و تفریحی، تمام شهرستان های استان دریک یا چند حوزه از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی بهره‌مند هستند؛ با حفظ شئونات اسلامی نسبت به فعال سازی این ظرفیت ها که گام مهمی در اداره استان محسوب می شود، اقدام کنید.

استاندار فارس بر لزوم توسعه و گسترش شهرک های صنعتی هم تاکید کرد و اظهار داشت: زمین هایی که بیش از دو سال به افراد واگذار شده اما اقدام خاصی در جهت تولید و فعال سازی در آن صورت نپذیرفته، خلع ید شود و در اختیار افراد واجد شرایط قرار گیرد تا مسیر برای سایرین نیز فراهم شود.

 ایمانیه مساحت ایجاد شده در حوزه‌ گلخانه ها را یکی دیگر از معیارهای رتبه بندی فرمانداران اعلام کرد و افزود: افق پیش بینی شده برای گلخانه های استان تا ابتدای سال ۱۴۰۵، حداقل ۱۰ هزار هکتار است که جز با تلاش های شبانه روزی شما و همراهی سازمان جهادکشاورزی محقق نخواهد شد‌. آب تعیین شده برای این حوزه نیز بصورت کامل تامین خواهد شد.

استاندار فارس اشتغال و احداث مسکن را اصلی ترین وعده های دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: در حوزه اشتغال اقدامات خوبی صورت پذیرفته و از سهم استان نیز فراتر رفته ایم ولی در حوزه مسکن دچار عقب ماندگی تاریخی هستیم؛ به معنای واقعی لازم است در این حوزه جهش صورت پذیرد، چرا که نسبت به عهدی که با مردم بسته ایم وفا داریم.

وی ادامه داد: مسئول اصلی احداث منازل طرح جهش ملی مسکن در شهرستان ها، فرمانداران هستند؛ همه موظف و مکلفند همکاری نمایند تا این موضوع نیز به سرانجام برسد.

 ایمانیه در پایان فرصت خدمت را کوتاه عنوان کرد و افزود: فرصت خدمت به مردم دائمی و همیشگی نیست، موقعیت ها زود در حال سپری شدن هستند، برای تکمیل توشه‌ی آخرت تا زمان داریم تدبیر کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه