English

رئیس کانون بازنشستگان ارتش:

به زودی کار احداث ۱۰۰ واحد آپارتمانی دیگر در چلندر آغاز می‌شود

امیر سرتیپ دوم محبی رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس دستور فرمانده محترم کل ارتش، قرار شد 100 واحد آپارتمانی دیگر در چلندر احداث شود که به زودی کار ساخت آن نیز آغاز خواهد شد.

به زودی کار احداث 100 واحد آپارتمانی دیگر در چلندر آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، امیر سرتیپ دوم محبی رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح 147 واحد آپارتمانی و ویلایی در چلندر نوشهر، اظهار داشت: کار ساخت این 100 واحد، از سال 99 آغاز شد و پس از حدو 2 سال و با وجود شرایط کرونایی اتمام یافت که امروز با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر این 100 واحد، 47 ویلای قدیمی که از رده خارج شده بود، نیز تخریب و به طور کامل بازسازی شد و هم اکنون در این اردوگاه 150 واحد داریم که آماده پذیرایی از بازنشستگان عزیز ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس کانون بازنشستگان ارتش گفت: بر اساس دستور فرمانده محترم کل ارتش که امروز صادر کردند، قرار شد 100 واحد دیگر نیز در این مجموعه احداث شود که به زودی کار ساخت آن نیز آغاز خواهد شد.

وی افزود: تأسیسات اداری و اقامتگاه‌های سیاحتی و زیارتی در مشهد، کرمان، کرمانشاه، اصفهان، یاسوج، گرگان، رودسر، سلماس و ده‌ها نقطه دیگر احداث شده و یا در حال انجام است.

امیر سرتیپ دوم بازنشسته محبی تصریح کرد: امروز رزمندگان دلاورمان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، پشتوانه‌ای از اعتبار و اعتماد پیشکسوتان و کهنه سربازان دارند که به عنوان مبلغانی شایسته و گنجینه‌های ارزشمند از تجربه، در هر کوی و برزن این کشور و در اقصی نقاط دنیا، با شور و اشتیاق و غروری عزتمندانه، به تبلیغ و تبیین زحمات و جانفشانی‌های شاگردان خویش در ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند.

وی در پایان با قدردانی از حمایت‌های بی دریغ امیر سرلشکر موسوی گفت: پیشکسوتان، خود را رها شده و جدا شده از ارتش نمی‌بینند و با تعلق خاطری وصف ناپذیر ناپذیر و حساسیتی خاص اخبار و اقدامات مجموعه ارتش را دنبال می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه