English

فرمانده کل ارتش خبر داد؛

ساخت ۱۳ هزار منزل مسکونی سازمانی برای کارکنان ارتش

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: 60 هزار منزل شخصی و 13 هزار منزل مسکونی سازمانی برای کارکنان ارتش در دست ساخت داریم.

ساخت 13 هزار منزل مسکونی سازمانی برای کارکنان ارتش

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح 147 واحد آپارتمانی و ویلایی کانون بازنشستگان ارتش و همایش رؤسای کانونهای بازنشستگی در چلندر نوشهر، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با پیشکسوتان ارتش، اظهار داشت: یکی از تأکیدات و مطالبات فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) به همه فرماندهان، رسیدگی به بازنشستگان ( اعضای وابسته) و خانواده های محترم آنها است.

وی با بیان اینکه در طی این چهار، پنج سال، اقدامات خوبی در حوزه مسکن شخصی، امکانات رفاهی و...، با همت رییس کانون بازنشستگی ارتش برای اعضای  وابسته(بازنشستگان) انجام شده است که  این 147 واحد شامل 100 واحد آپارتمان نوساز و بازسازی کامل 47 ویلای قدیمی و از رده خارج چلندر، از جمله آن‌ هاست.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ما همچنین، تاکنون 10 هزار منزل سازمانی برای شاغلین ارتش ساخته ایم و 13 هزار منزل سازمانی هم در دست اجرا داریم تا کارکنان دغدغه ای برای سکونت خود در زمان خدمت نداشته باشند.

وی گفت: با عنایت به اینکه منزل شخصی از دغدغه اصلی کارکنان پس از پایان خدمت است، علاوه بر هزاران واحد ساخته و تحویل شده به کارکنان،  حدود 60 هزار مسکن شخصی نیز در دست ساخت داریم و بنا داریم تا یک سن خدمتی مشخص، هیچ یک از کارکنان بدون منزل شخصی نباشند.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه، ضمن قدردانی از مردم به خاطر حضور پرشور در راهپیمایی گرامیداشت 22 بهمن، تصریح کرد: حضور حماسی و دشمن شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد، مردم انقلاب، نظام، رهبری و ایران یکپارچه را دوست دارند.

وی خاطرنشان ساخت: دشمن در جنگ ترکیبی از همه مؤلفه های قدرت استفاده می کند که یکی از آن ها جنگ شناختی است و به وسیله آن در ذهن مخاطب تأثیر می گذارد تا آنگونه فکر کند که دشمن می خواهد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: در این چندماه اخیر، دشمن با جنگ شناختی این گونه القا کرده بود که  کار نظام و انقلاب رو به پایان است و برنامه ریزی های وسیعی نیز در این خصوص انجام داده بود که راهپیمایی عظیم مردم در 22 بهمن، خط بطلانی بر رویاهای آن ها کشید.

وی اظهار داشت: خون بیش از 200 هزار شهید پای انقلاب ریخته شده است، مگر مردم این خون ها رو فراموش می کنند؟

امیر سرلشکر موسوی بیان داشت: دلیل اصلی دشمنی و مقابله دشمنان با ایران اسلامی، استقلال جمهوری اسلامی ایران است، چرا که آنها به دنبال تبعیت ایران از خودشان و سلطه بر این کشورند.

وی با تأکید بر اینکه پاسخ جنگ ترکیبی، دفاع و آفند ترکیبی است، عنوان داشت:  اگر در جنگ ترکیبی به دنبال موفقیت هستیم، باید هر کس به وظیفه و مسئولیت خود  به درستی عمل کند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به بیانات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص ارتش، گفت: معظم له از ارتش به عنوان شجره طیبه یاد می کنند، در یک کشوری که مهد ایثار و فداکاری است، پرچم و نشان  فداکاری را به ارتش اعطا می فرمایند، ارتش را انقلابی و نماد استقلال و استحکام ملت عنوان می کنند و ارتش را نماد انضباط، سلسله مراتب و سلامت کارکنان می دانند که این ها افتخاری بزرگ برای ارتش و آحاد کارکنان و خانواده صبور و نجیبشان است و همه این افتخارات را مدیون ایثارگران  و پیشکسوتان ایثارگر و همراهی مؤمنانه و غیرتمندانه همسران گرامی آن عزیزان می دانیم.

وی در پایان در پاسخ به اعلام آمادگی بازنشستگان برای حضور در عرصه های دفاع از انقلاب، خواستار سازماندهی آنها توسط کانون برای نقش آفرینی و استفاده از تجربیات آنها در همه عرصه های دفاع از انقلاب، کشور و نظام از جمله جهاد تبیین شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه