English

رئیس انجمن گفتمان خدمت بیان کرد:

ضرورت انعکاس فعالیت ها در مقابل سیاه نمایی دشمن

رئیس انجمن گفتمان خدمت اظهار کرد: جهاد تبیین به معنای شفاف سازی فعالیت ها و اقدامات در قالب گروه های جهادی و غیره و ایجاد انگیزه در مردم و تشویق به کار خیر است.

ضرورت انعکاس فعالیت ها در مقابل سیاه نمایی دشمن

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد یزد، حجت الاسلام والمسلمین هاجری در نشست هماهنگی اعضای جشنواره گفتمان خدمت در استان یزد افزود: در سیاه نمایی دشمن بسیاری از افراد جامعه به علت نداشتن آگاهی فریب می خورند و امروز این فضای ناامیدی در جامعه ایجاد شده است و برای اینکه افراد جامعه را امیدوار به آینده کرد باید اقدامات و فعالیت‌های که صورت می‌گیرد را انعکاس داد تا آحاد مردم در جریان خدمات قرار گیرند.

وی ادامه داد: امروز جامعه بیش از پیش به فضای امیدآفرین در کشور نیاز دارد و دشمنان با تمام نیرو و فضای رسانه ای که در اختیار دارند و با راه‌انداختن جنگ ترکیبی تلاش می‌کنند امید در جامعه را کمرنگ کنند.

هاجری افزود: تمام فعالیت های این نهاد در زمینه ایتام، تحصیل و خدمات اجتماعی که انجام می شود مایه افتخار است اما در زمینه شفاف سازی آنها نباید کوتاهی شود.

وی تصریح کرد: گفتمان خدمت یعنی باید در مقابل گفتمان سیاه نمایی دشمن نور افکن انداخت و فعالیت ها به ویژه اقدامات شاخص برجسته شود و به مردم امید داد که این یک گام موثر و مصداق بارز از جهاد تبیین است.

رئیس انجمن گفتمان خدمت اظهار کرد: برخی از افراد و مسوولان بصورت شبانه روز خدمت می کنند و این امنیت بهداشتی، سیاسی و امنیتی و غیره را که امروز داریم مدیون کسانی هستیم که از خود هزینه می کنند و مخلصانه کار می کنند.

وی گفت: جهاد تبیین به معنای شفاف سازی فعالیت ها و اقدامات در قالب گروه های جهادی و غیره و ایجاد انگیزه در مردم و تشویق به کار خیر است.

هاجری اطلاع‌رسانی نشدن کامل و دقیق خدمات را از جمله ضعف‌ها دانست و گفت: ایده برگزاری جشنواره کفتمان خدمت به منظور برطرف کردن این چالش و ایجاد زمینه برای افزایش آگاهی حداکثری جامعه است.

مشاور رییس کمیته امداد هم با بیان اینکه برگزاری این جشنواره در راستای فرهنگ سازی گفتمان خدمت است گفت: گفتمان خدمت واژه ای که برای جشنواره انتخاب شده است برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام هرمز با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با گروه های جهادی فرمودند که کار زمانی شکل عمومی و مردمی پیدا می کند که تبدیل به گفتمان عمومی شود تصریح کرد: برگزاری جشنواره گفتمان خدمت در راستای جهاد تبیین است و خدمات گروه‌ها و تشکل های تبلیغی و اصناف و خدمات دلسوزانه مراکز نیکوکاری نیز باید به شکل هنرمندانه‌ای تبیین شود.

وی با بیان اینکه جشنواره گفتمان خدمت در قالب یک نمایشگاه برگزار می شود افزود: زمان برگزاری این جشنواره در استان یزد مصادف با هفته احسان و نیکوکاری شده و از روز ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه است که باید برنامه ریزی های لازم در راستای برگزاری با کیفیت این جشنواره صورت گیرد.

هرمز با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و گروه‌های جهادی در برگزاری جشنواره گفتمان خدمت گفت: انتظار داریم یک جریان فرهنگی و یک گفتمان‌سازی مشترک در موضوع خدمت تشکیل شود تا از این طریق هم انتقال تجربیات اتفاق افتاده و هم به دستاوردهای جدید در راستای خدمت‌رسانی بهتر دست پیدا کنیم.

وی افزود: خدمات علمای بزرگ استان به نظام، انقلاب و دین مثال زدنی است و وظیفه ماست در این یکماه باقی مانده تا جشنواره اسطوره های خدمت را تبیین کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه