English

مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش خبرداد؛

جشنواره تئاتر درسی ‌از سال آینده به‌صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد

مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: بنا داریم از سال آینده جشنواره تئاتر درسی به صورت بین المللی برگزار شود.

جشنواره تئاتر درسی ‌از سال آینده به‌صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس مهاجر مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب با بیان اینکه در این دوره از جشنواره بیش از شش هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد عنوان کرد: باورمان این است که میتوان از ظرفیت تئاتردرسی در کلاس های درس استفاده کرد چرا که هنر رساترین ابزار برای انتقال پیام های آموزشی است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به ابتکار یک معلم خلاق است عنوان کرد: هرکدام از دانش آموزان شرکت کننده در این جشنواره میتوایند یک آقای رهپرور باشند و کارهای بزرگ در آینده انجام دهند. 

مهاجر با بیان اینکه مردم میناب دوست داشتی و خون گرم هستند اظهارداشت: مردم میناب فرهنگ دوست هستند و پای فرهنگ و هنر خود ایستاده‌اند. 

وی تصریح کرد: میناب پاینخت تئاتر درسی ایران است و باید قدر این ثروت را بدانیم. 

مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: بنا داریم از سال آینده این جشنواره به صورت بین‌المللی برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه ایران مهد هنر است گفت: ایرانیان میتوانند با تلفیق هنر و آموزش آن را به جهانیان معرفی کنند، تا پیام‌رسان هنر دوستان و دانش آموزان به دنیا باشند.

مهاجر با تاکید بر اینکه تلاش دست‌اندرکاران دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر درسی قابل تقدیر است افزود: پیشنهاد میکنیم المان جشنواره تئاتر درسی در یکی از میدان های اصلی شهر میناب به عنوان پایتخت تائتر درسی نصب شود.

مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در این مراسم گفت: تئاتر درسی تاثیرات بسیاری در انتقال بهتر مفاهیم با استفاده از ظرفیت هنر میتواند اثر بخش باشد.

وی اظهارداشت: همه‌توان و ظرفیت شهرستان برای حمایت از تئاتر درسی بکار خواهیم گرفت.

گفتنی است، دومین جشنواره ملی تئاتر درسی از 24 لغایت 26 بهمن‌ماه در شهرستان میناب با حضور 26 گروه منتخب از 14 استان برگزارشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه