English

از روز گذشته همزمان با سراسر کشور اجرا شد:

طرح مبارزه با سارقان ومالخران اموال مسروقه

از روز گذشته همزمان با سراسر کشور اجرای طرح مبارزه با سارقان ومالخران اموال مسروقه با تاکید بر دستورات ده گانه فرمانده کل انتظامی کشور در استان ایلام به مرحله اجراء گذاشته شد.

طرح مبارزه با سارقان ومالخران اموال مسروقه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، سردار دلاور القاصی مهر در آیین آغاز به کار طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار داشت: طرح ویژه مبارزه با سارقان،مالخرها ،زورگیران و جرائم مرتبط با این حوزه در راستای تدابیر ده گانه فرمانده انتظامی کشور با رمز یا فاطمه زهرا به مرحله اجراء در می آید.

وی با اشاره به اینکه نتیجه اجرای این طرح به اطلاع مردم می‌رسد افزود: مبارزه با سرقت یکی از مطالبات به حق شهروندان است و در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

این مسئول انتظامی نقش سازمان ها و نهادها و مشارکت مردم در حوزه پیشگیری از سرقت را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: خود مراقبتی و پیشگیری از وقوع سرقت با رعایت هشدارهای پلیس توسط خود عامه مردم پلیس را در اجرای این ماموریت مهم کمک خواهد کرد.

سردار القاصی مهر اظهار کرد: این طرح که از روز گذشته و در سراسر استان به مرحله اجراء گذاشته خواد شد مقطعی نیست و استمرار خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر اینکه بیش از 50 تیم در طول شبانه روز کار شناسایی سارقان را بر عهده دارند، گفت: ان شااله به یاری خداوند و با همت مردم خوب استان دستاوردهای اجرای این طرح متعاقبا به عرض شهروندان خواهد رسید.

وی در پایان از شهروندان خواست با نصب تجهیزات پیشگیرانه اعم از دوربین، دزدگیر و نصب سایر ملزومات حفاظتی سارقان را از رسیدن به امیال شوم خود ناکام بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه