English

هواشناسی اعلام کرد؛

تردد شناورهای صیادی در خلیج فارس با احتیاط انجام شود/رطوبت ۱۰۰ درصدی در میناب و کیش

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی هرمزگان گفت: تردد شناورهای صیادی و سبک در خلیج فارس و غرب تنگه هرمز با توجه به وزش باد جنوب شرقی با احتیاط انجام شود.

تردد شناورهای صیادی در خلیج فارس با احتیاط انجام شود/رطوبت ۱۰۰ درصدی در میناب و کیش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعیده خوارزمی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان هرمزگان دراین اظهارداشت: سرعت وزش باد می‌تواند تا ۳۶ کیلومتر بر ساعت برسد که این سرعت مساله ای برای تردد شناورهای مسافری فعال در هرمزگان ایجاد نمی‌کند.

وی ادامه داد: شرایط هرمزگان از نظر دمایی به صورت موقت افزایشی پیش بینی می شود و این افزایش دما تا روز آینده ادامه خواهد داشت که این تغییرهای دمایی در سطح هرمزگان کوتاه مدت است و از هفته آینده دما کاهش نسبی خواهد داشت.

وی اضافه کرد:‌ کمترین میزان دما در هرمزگان در روز جاری به ۹ درجه سانتی گراد رسید که در شهرستان حاجی آباد ثبت شد و بیشترین دمای ثبت شده هم ۲۱ درجه بود که در ایستگاه دریایی قشم ثبت شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی هرمزگان گفت:‌ همچنین مه صبحگاهی پدیده صبح امروز بود که به تدریج از بین می‌رود و میزان رطوبت نسبی هوا ساعت هفت و ۳۰ دقیقه امروز در شهرستان میناب و جزیره کیش به ۱۰۰ درصد رسید.

خوارزمی افزود: رطوبت نسبی دما در بندرعباس و قشم به ۹۴ درصد، جاسک ۸۸ درصد، بستک ۸۷ درصد، خمیر ۷۷ درصد، حاجی آباد ۷۱ درصد، رودان ۵۵ درصد، بشاگرد ۴۴ درصد، پارسیان (گاوبندی) ۴۰ درصد رسید و در شهرستان سیریک هم داده‌ای ثبت نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه