English

فجر طلیعه پیروزی حق علیه باطل است

امام جمعه شهرستان سیریک با بیان اینکه دهه فجر و موفقیت های بازگو شده انقلاب در این ایام الله خاری است در چشم دشمن گفت: دهه فجر طلیعه پیروزی حق علیه باطل است.

فجر طلیعه پیروزی حق علیه باطل است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در ارتباط با اهمیت دهه فجر و افتخارات چهل و چهار ساله انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار موج اظهارداشت: قبلا از انقلاب اسلامی و ورود مبارک امام خمینی ره، افراد زیادی از جمله سران دربار و از آن سو افسران فرانسوی در پی ترور امام بودند چرا که فکر می‌کردند اگر رهبر انقلاب را ترور کنند کار انقلاب تمام می‌شود.

وی با اشاره به نقش پررنگ مردم در بروز انقلاب و افزود: انقلاب اسلامی از همان ابتدا برای مردم بوده است، لذا در هنگام حکمرانی طاغوتیان ظلم و بی عدالتی نظام پادشاهی طاقت مردم را بریده بود و قشر متوسط و ضعیف جامعه بیشترین فشار را متحمل می شدند از این رو امام رحمه‌الله فرمود این انقلاب از آن مستضعفان و مظلومان است.

امام جمعه سیریک ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامی در این چهل و چهار سال عمر خود به بلوغ کامل رسیده است پ امروز ما شاهد موفقیت‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی، زیر ساختی و... جوانان انقلابی هستیم که از برکت این سفره به این موفقیت ها دست یافته اند و همه این ها از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب تنومند اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سالاری اذعان کرد: پیروز بودن فرزندان انقلاب در همه عرصه ها خاری است در چشم دشمنان، آن هایی که چشم دیدن این سربلندی را ندارند می جوشند و از هیچ تلاشی برای مخدوش کردن چهره انقلاب و اسلام در جهان فروگذار نمی‌کنند، کور خوانده اند انقلاب اسلامی، ایام الله دهه فجر عزتمند است و طلیعه پیروزی حق علیه باطل و دیو و فرشته است و امروز نیز به دست سکاندار انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر عزیز ما است و انشالله پرچم این انقلاب را به دست صاحب عصر عج خواهد رساند.

امام جمعه سیریک خاطر نشان کرد: مهم ترین وظیفه ما در قبال جنگ ترکیبی و نامنظم دشمن گوش دادن به فرمان رهبری یعنی انجام بیانیه گام دوم و فریضه جهاد تبیین است، بر همه واجب است که از دستاوردها، موفقیت ها و پیروزی های انقلاب و آورد آن برای مردم در سطوح علمی و آموزشی ، اجتماع و فرهنگ برای همگان بگوییم و آشکار کنیم که این انقلاب چه ثمراتی برای کشور و مردم ما داشته است که مهم ترین آنها اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه