English

کشف ۱۸۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

طبق اعلام مرزبانی هرمزگان در شبانه روز اخیر بیش از 184 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های این استان کشف و ضبط شده است.

کشف 184 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و مستمر با قاچاقچیان سوخت، مرزبانان استان هرمزگان مستقر در بوموسی با هدایت اطلاعاتی و عملیاتی مطلع شدند مخلان اقتصادی قصد دارند مقادیر بالایی سوخت را به وسیله شناورهای سوختی از سواحل خلیج فارس بارگیری و از مرزهای دریایی کشور خارج کنند.

وی افزود: مرزبانان در این عملیات با اقدام به موقع موفق شدند تعداد 3 فروند لنج حامل سوخت قاچاق را توقیف و در بازرسی دقیق از این لنج ها 124 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 32 میلیارد و 100 میلیون ریال کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در پایان با اشاره به دستگیری 13متهم در این عملیات خاطرنشان کرد: مرزداران غیور و زحمتکش کشور به طور شبانه روزی و با تیزبینی و درایت بر مرزهای ایران اسلامی اشراف کامل دارند و با تمام توان در مقابل هرگونه قانون شکنی و انواع قاچاق مقابله جدی می کنند.

همچنین در خبر دیگری سردار عبداله لشکری جانشین فرماندهی مرزبانی هرمزگان نیز با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی هرمز با اشراف اطلاعاتی از وجود مقادیری سوخت قاچاق در حوزه استحفاظی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه مرزبانان به محل مورد نظر اعزام که قاچاقچیان پس از رسیدن مرزبانان و رها کردن مشک در دریا از محل متواری شدند، افزود: مرزبانان در این عملیات با بازرسی از یک مشک ماری بزرگ جامانده از قاچاقچیان 60 هزار لیتر گازوئیل را کشف کردند.

جانشین مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه دستگیری متهمان در دستورکار قرار دارد، اظهار داشت: کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را 14میلیارد ریال برآورد کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه