English

استاندار قزوین:

مجموعه مدیریتی استان در مدیریت و جمع آوری تخلفات حوزه آرد مصمم است

استاندار قزوین گفت: مجموعه مدیریتی استان در مدیریت و جمع آوری تخلف آرد مصمم است چراکه عدد قابل توجهی از آرد کشور و استان قزوین قاچاق می شود و طبیعی است که وقتی در مسیر اصلاح حرکت می کنیم، سر و صدا و هیاهو ایجاد می شود.

مجموعه مدیریتی استان در مدیریت و جمع آوری تخلفات حوزه آرد مصمم است

 

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین با بیان اینکه وقتی با رانت مقابله می کنید طبیعی است که مقاومت‌هایی صورت گیرد، اظهار داشت: ساماندهی وضعیت توزیع آرد به این دلیل اجرا می‌شود که نحوه توزیع آن اصلاح شود چراکه برخی از افراد از فروش آرد بیشتر از پخت نان سود می بردند.

وی افزود: مجموعه مدیریتی استان در مدیریت و جمع آوری تخلف آرد مصمم است چراکه عدد قابل توجهی از آرد کشور و استان قزوین قاچاق می شود و طبیعی است که وقتی در مسیر اصلاح حرکت می کنیم، سرو صدا ایجاد می شود.

اعلایی گفت: هرجا با فساد می خواهیم مقابله کنیم سر و صدا و هیاهو بلند می شود و این سر و صداها را نباید مورد توجه قرار داد.

استانداری قزوین

استاندار قزوین با بیان اینکه دوره جدید اتاق اصناف به صورت فعال‌تر امور را پیگیری می کند، اضافه کرد: برای بازرسی های بازار شب عید، دستگاه ها باید در تأمین خودرو و سایر تجهیزات مشارکت داشته باشند تا بازرسی ها به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: قیمت گوشت نباید از میانگین کشوری و تهران بالاتر باشد و در روند قیمت گذاری و فروش باید این مهم به درستی رعایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی