English

استاندار قزوین:

اقدامات وزارت ارشاد در دوره اخیر تبدیل به یک شاخص جدید در مسیر فرهنگی کشور شده است

استاندار قزوین گفت: تدابیر و اقدامات مدیریتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره اخیر تبدیل به یک شاخص جدید در مسیر فرهنگی کشور شده است و به طور قطع در آینده منشأ اثر خواهد بود.

اقدامات وزارت ارشاد در دوره اخیر تبدیل به یک شاخص جدید در مسیر فرهنگی کشور شده است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین ،محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اظهار داشت: دهه فجر امسال با سال های گذشته تفاوت هایی دارد که یکی از حوزه های شاخص این تفاوت در موضوعات فرهنگ و هنری مشاهده می شود، تفاوتی که با تدابیر مدیریتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحقق پیدا کرده است و این تدابیر تبدیل به یک شاخص جدید در مسیر فرهنگی کشور شده است. 

وی افزود: مردم به دنبال اعتقادات و باورهای دینی هستند و خوشبختانه در دوره جدید وزارت ارشاد کسانی روی کار آمده اند که برخواسته از خواست مردم هستند و به طور قطع تحولات اساسی در این دوره اتفاق خواهد افتاد.  

استاندار قزوین اضافه کرد: دشمنان برای ایام دهه فجر نقشه های زیادی در حوزه فرهنگ و هنر کشیده بودند ولی با لطف و مدد خداوند و تلاش های وزارت فرهنگ و ارشاد این ایام تبدیل به ریل گذاری جدیدی در مسیر فرهنگ و هنر می شود. 

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: مجموعه مدیریتی استان قزوین در دوره اخیر با توجه به توصیه های نماینده ولی فقیه در استان اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی انجام داده است و در این استان ایده هایی در حوزه فرهنگی و اجتماعی دنبال می شود که به طور قطع منشا اثرخواهد بود. 

وی افزود: خیلی از مباحث امنیتی در وهله نخست امنیتی نبوده اند و برخواسته از موضوعات فرهنگی و اجتماعی بوده اند، به همین دلیل استان قزوین به دنبال راه اندازی شورای تامین فرهنگی می باشد تا بدین وسیله مسائل فرهنگی و اجتماعی مشخص و با یک برنامه ریزی مناسب اقدام شود. 

اعلایی گفت: ایجاد شهرک تولید محتوا یکی از نقایصی است که در سطح کشور وجود دارد و باید مورد توجه قرار گیرد، موضوعی که راه اندازی آن در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قزوین لحاظ شده است و اوقاف متولی سرمایه گذاری فیزیکی شده و به دنبال اقدامات نرم افزاری آن هم هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه