English

در برف و کولاک شب گذشته تاکنون صورت گرفت:

امدادرسانی به بیش از ۱۵۰ نفر در جاده های برفی استان مرکزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از امدادرسانی به بیش از ۱۵۰ نفر از متاثرین در برف و کولاک محورهای مواصلاتی استان و اسکان اضطراری ۸۲ نفر از در راه ماندگان خبر داد.

امدادرسانی به بیش از ۱۵۰ نفر در جاده های برفی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، دکتر علیرضا شهرجردی در رابطه با این خبر گفت: از شب گذشته بیست و سوم بهمن ماه سال جاری به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش برف سنگین در ۲۶ استان کشور، پرسنل این جمعیت همچون مدیرعامل و پرسنل حوزه مدیریت، معاون امداد و پرسنل حوزه معاونت امداد، تیم واکنش سریع و پرسنل شعبه اراک به همراه ۱۴ امدادگر و نجاتگر به بیش از ۱۵۰ نفر امدادرسانی کردند. 

دکتر شهرجردی عنوان کرد: از شب گذشته تاکنون تعداد ۵۶ خودرو در ۴ محور پرتردد و برف خیز استان رهاسازی و ۸۲ نفر در پایگاه توره شهرستان شازند، پایگاه شهید نجفی دوراهی آشتیان و همچنین امامزاده آمنه خاتون اراک اسکان داده شدند. 

وی افزود: اقلامی همچون ۶۰ عدد پتو، ۱۵۰ قرص نان، ۲۲ بسته خرما، ۳۰ بسته بیسکوییت، ۲۰ کنسرماهی، ۱۰ باکس آب معدنی، ۱ کیلو چای و ۱ کیلو قند بین متاثرین از برف و کولاک شب گذشته تاکنون توزیع شد . 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در ادامه بیان داشت: شهرستان های متاثر از برف و کولاک همچون اراک، ساوه، تفرش، دلیجان و شازند و بوده و از ۶ خودروی آمبولانس و ۴ خودروی کمکدار هایلوکس در ۹ عملیات امداد و نجات استفاده شده است. 

دکتر علیرضا شهرجردی ضمن عرض خداقوت به تمامی پرسنل و نجاتگران در پایگاه های امداد ثابت و سیار این جمعیت افزود: با توجه به اینکه تا روز چهارشنبه همین هفته مورخ بیست و ششم بهمن ماه طبق اعلام سازمان هواشناسی، بارش برف ادامه دارد، کلیه عوامل امدادی و عملیاتی این جمعیت با تجهیزات مورد نیاز تخصصی به صورت آماده باش کامل هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه