English

حدیث طاهری بابا احمدی مدرس هنرمندان شرکت کننده خبر داد؛

نمایشگاه گروهی هنرمندان قروه ای در سنندج افتتاح شد

در این نمایشگاه ۹۰ اثر در زمینه طراحی، نقاشی و سیاه قلم با سبک و تکنیک‌های مختلف از نوجوانان هنرمند قروه ای در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

نمایشگاه گروهی هنرمندان قروه ای در سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، در این نمایشگاه ۹۰ اثر در زمینه طراحی، نقاشی و سیاه قلم با سبک و تکنیک‌های مختلف از نوجوانان هنرمند قروه ای در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

حدیث طاهری بابا احمدی مدرس هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه گروهی با قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در خصوص برپایی این نمایشگاه گفت: شهرستان قروه دارای ظرفیت‌های بسیار هنری است که متأسفانه به دلیل کمبود زیرساخت‌ها این استعدادها ناشناخته می‌ماند.

وی افزود: قدردان حوزه هنری استان نیز هستیم که این مکان هنری را برای عرضه آثار هنری نوجوانان قروه ای در اختیار ما قرار داد.

طاهری خاطرنشان کرد: شیلان بیگلری سراب شهرک، آیلین صادقی، ستایش بسارده، ثنا کرمی، نازنین زهرا عبدی، آیلین زارعی و امیرعباس عبدالملکی در کنار تعدادی از آثار بنده به عنوان مربی دوره در این نمایشگاه که از ۲۳ تا ۲۸ بهمن در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر است به نمایش گذاشته شده است.

حدیث طاهری بابا احمدی دارای مدرک کارشناسی هنرهای تجسمی دانشگاه اهواز است که از ۱۵ سال گذشته در کانون شهید مطهری قروه به آموزش هنرهای تجسمی مشغول است. وی دارای گواهی نامه بین المللی ECI از سازمان اکو، گواهی بین المللی دانشگاه آکسفورد لندن، گواهی بین المللی SRE از کشور مکزیک، گواهی بین المللی هندوستان، هلند و ترکیه است.

در کارنامه این هنرمند همچنین چاپ اثر در کتاب هنرمندان عضو سازمان اکو، کسب افتخار برند سفال زرین فام از صنایع دستی استان کردستان، عضویت در کانون دایا و IWS آبرنگ بین المللی مجارستان دیده می‌شود.

چند اثر این هنرمند که در زمینه‌های سفال و تذهیب نیز فعالیت دارد در جشنواره‌های بین المللی به عنوان اثر برتر انتخاب و در موزه‌های منچستر و چندین کشور دیگر آثار او به ثبت رسیده است.

علاقه مندان در ایام برگزاری می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با حضور در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج از این نمایشگاه دیدن کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه