English

امروز صورت می گیرد؛

اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در رشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیرهای برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در رشت خبر داد.

اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در رشت

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سرهنگ امیر طالبی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان، با اعلام این خبر اظهار داشت: این محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح امروز شنبه تا پایان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مسیرهای تعیین شده اعمال خواهد شد.
وی تصریح کرد: محدودیت ترافیکی در سه مسیر "سپاه پاسداران - میدان پاسداران - میدان فرهنگ - خیابان امام خمینی(ره) همچنین در مسیر ورزشگاه شهید عضدی - خیابان نامجو - خیابان حافظ - چهار راه قدس - خیابان امام خمینی(ره) و در مسیر بقعه دانای علی - خیابان طالقانی - خیابان معلم - میدان مادر - خیابان سعدی" برای راهپیمایی در رشت به سمت میدان شهدای ذهاب (شهرداری) اعمال می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با تاکید به اینکه رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین تعیین شده جهت تردد استفاده کنند، افزود: شهروندان از پارک خودرو در مسیرهای یاد شده قبل از آغاز محدودیت‌های ترافیکی پرهیز کنند زیرا خودروهای متوقف شده جهت تسهیل در انجام راهپیمایی با خودروبر به پارکینگ منتقل خواهند شد.
سرهنگ طالبی همچنین از شهروندان خواست تا ضمن همکاری با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از اصرار برای عبور از مسیرهایی که در زمان برپایی مراسم ممنوعیت تردد دارند، خودداری کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان یادآورشد: محدودیت ترافیکی در سایر شهرستان‌های استان نیز با اطلاع‌رسانی‌های لازم توسط پلیس راهنمایی و رانندگی برای سهولت تردد شهروندان و حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اعمال می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه