English

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد:

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه ملی و شرعی هر ایرانی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه شرعی و ملی هر ایرانی است، از همگان برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه ملی و شرعی هر ایرانی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه دینی، شرعی و ملی هر ایرانی است، گفت: مردم استان کرمانشاه نیز همراه با دیگر هموطنانمان با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

وی تاکید کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته با حضور به موقع خود در صحنه‌های مختلف به دشمنان ثابت کرده‌اند، با وجود سختی‌ها و مشکلات موجود به آرمان‌های اسلام و انقلاب وفادار هستند و این بار هم قطعا شاهد حضور پرشور آنها در راهپیمایی تجدید بیعت با اسلام و انقلاب خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه در شرایط کنونی نگاه دنیا به راهپیمایی ۲۲ بهمن است، از خانواده ها خواست به همراه فرزندان خود به صورت خانوادگی در راهپیمایی فردا حاضر شوند تا بار دیگر وحدت خودمان را به دشمنان نشان دهیم.

وی در ادامه اشاره‌ای گذرا هم به بیانیه گام دوم انقلاب داشت و گفت: رهبری در این بیانیه نقشه راه و دستورالعمل ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی را مشخص و روشن کرده‌اند و امید است با تکیه بر این بیانیه شاهد اقتدار روزافزون ایران اسلامی در منطقه و دنیا باشیم. 

وی در ادامه شعار حقوق بشر، دموکراسی و آزادی غربی‌ها را دروغ برشمرد و افزود: دشمنان با این شعارها به دنبال تسلط بر همه کشورها به خصوص کشورهای اسلامی هستند، لذا باید هوشیار باشیم تا فریب دشمنان را نخوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه