English

در گفت‌وگو با خبرگزاری موج عنوان شد؛

کمک ده میلیاردی دوده فام دزفول در قالب مسئولیت اجتماعی

مدیر حراست کارخانه شرکت صنعتی دوده فام گفت: شرکت صنعتی دوده فام دزفول در سال گذشته ده میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال با عناوین مختلف با کمک به مساجد، مدارس و خانه های بهداشت در سطح شهرستان دزفول و شهرهای اقماری هزینه کرده است.

کمک ده میلیاردی دوده فام دزفول در قالب مسئولیت اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، منصور ایسپره مدیر حراست کارخانه و فرمانده پایگاه بسیج شرکت صنعتی دوده فام دزفول(شصدف) طی گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار کرد: در سال گذشته در قالب اجرای هدفمند طرح های مسئولیت اجتماعی در قسمت های مختلف شهرستان دزفول برنامه های خوبی انجام گرفت.

تشکیل گروه‌ جهادی صدف

شرکت دوده فام دزفول

وی با بیان اینکه در گام اول ساماندهی کارهای جهادی، گروه جهادی شرکت صنعتی دوده فام دزفول را راه اندازی کرده‌ایم، بیان داشت: این گروه جهادی در مناسبت ها و برنامه های مختلف در سطح شهرستان حضور دارد.

شرکت دوده فام دزفولوی افزود: این گروه جهادی فعالیت خود را با ساخت خانه های محرومین شروع کرد و در کنار ساخت خانه های محرومین با توزیع بسته های معیشتی و برپایی ایستگاه های صلواتی به کار خود ادامه داد.  

راه اندازی اولین موکب و هیئت توسط یک شرکت صنعتی در شمال خوزستان

شرکت دوده فام دزفول

فرمانده پایگاه بسیج شرکت صنعتی دوده  فام افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که انجام داده ایم تشکیل یک هیئت و موکب است که در برنامه های مختلف در سطح شهرستان حضور پیدا کرده است.

وی گفت: موکب صدف(شرکت صنعتی دوده فام) در اربعین ۱۴۰۱، از اول عزیمت زوار به سمت عراق در مرز چذابه مستقر شد و با پخت غذای گرم و توزیع آب‌ به زوار اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی کرد.

کمک ده میلیاردی دوده فام دزفول در قالب مسئولیت اجتماعی

شرکت دوده فام دزفول

منصور ایسپره افزود: شرکت صنعتی دوده فام دزفول در سال گذشته ده میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال با عناوین مختلف با کمک به مساجد مدارس و خانه های بهداشت در سطح شهرستان دزفول و شهرهای اقماری هزینه کرده است.

ایسپره تصریح کرد: امسال هم به لطف خداوند و نظر مساعد مدیر عامل محترم شرکت مبلغ قابل توجه ای کنار گذاشته شده است که انشاالله در راستای اهداف مسئولیت های اجتماعی و محرومیت زدایی صرف خواهد شد.

ایسپره با بیان اینکه این شرکت در سال های گذشته نقش بسزایی در کارهای جهادی شهرستان داشته است، افزود: هم اکنون گروه‌ جهادی شرکت در حال ساخت خانه ای در منطقه سردشت شهرستان دزفول است که انشاالله تا پایان سال به اتمام میرسد.

ساخت خانه محرومین

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۷۰۰ میلیون تومان در مصارف مختلف هزینه شده است که تا آخر امسال بقیه پروژه های در دست اقدام هم تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری موج، شرکت صنعتی دوده فام، به عنوان چهارمین کارخانه تولید کننده دوده صنعتی در ایران در سال 1391 به بهره برداری رسید.

این کارخانه در شهرک صنعتی شماره 2 شهرستان دزفول در استان خوزستان واقع شده است . مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه از مجتمع های پتروشیمی و پالایشگاهی تامین می گردد و محصولات تولیدی این کارخانه عمدتا برای مصرف تایر و رابر استفاده می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه