English

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

ساختمان اداری – امدادی هلال احمر نوشهر به بهره‌برداری رسید

همزمان با گرامیداشت دهه فجر، ساختمان اداری – امدادی هلال احمر نوشهر با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

ساختمان اداری – امدادی هلال احمر نوشهر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علیرضا شیروانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر در آئین افتتاح و بهره‌ برداری از ساختمان اداری – امدادی هلال احمر نوشهر با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و قدردانی از همه مسئولان و کسانی در روند احداث و تکمیل این ساختمان عام‌المنفعه کمک و همکاری کردند، اظهار داشت: عملیات احداث این ساختمان از سال 1396 شروع و در سال 1401 تکمیل و اکنون نیز افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه برای احداث این ساختمان مجموعاً بالغ بر 9 میلیارد تومان هزینه شده صرف شده است و در حال حاضر دو طبقه از چهار طبقه، آماده شده است، ادامه داد: طبقه اول به عنوان مرکز درمانی طراحی شده است و طبقه دوم نیز برای امور اداری در نظر گرفته شد و قرار است دو طبقه دیگر در صورت محقق شدن بودجه تکمیل شود.

بهره‌ برداری از ساختمان اداری – امدادی هلال احمر نوشهر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر تصریح کرد: در قسمت پشت این ساختمان جدیدالاحداث زمین نسبتاً وسیعی قرار دارد که برای ساخت انبار امدادی هلال احمر در غرب مازندران در نظر گرفته شده است و با 2 میلیارد تومان اعتباری که از محل نهاد ریاست جمهوری اختصاص خواهد یافت تلاش بر این است تا عملیات ساخت و بهر‌ه‌برداری از این پروژه نیز در سال 1402 آغاز شود.

بهره‌ برداری از ساختمان اداری – امدادی هلال احمر نوشهر

وی همچنین درباره منابع تأمین اعتبار برای احداث پروژه ساختمان اداری - امدادی جمعیت هلال احمر نوشهر با بیان اینکه تأمین اعتبار از سال 96 تا 1401 صورت گرفته است، گفت: در سال 96 به میزان 2 هزار میلیارد ریال از منابع استانی، در سال 97 به میزان 2 میلیارد و 663 میلیون ریال از منابع استانی و 6 میلیارد ریال از منابع ملی، در سال 98 به میزان 300 میلیون ریال از محل منابع استانی و 20 میلیارد ریال از محل منابع ملی، در سال 99 به میزان یک میلیارد و 900 میلیون ریال از منابع استانی و 5 میلیارد ریال از منابع ملی، در سال 1400 به میزان 7 میلیارد و 776 میلیون ریال از منابع استانی و 27 میلیارد ریال از منابع ملی، تأمین اعتبار صورت گرفت.

شیروانی افزود: همچنین در سال1400 از محل سفر ریاست جمهوری 20 میلیارد ریال و در سال 1401 نیز از نهاد ریاست جمهوری 30 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه اختصاص یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه