English

دادستان کل استان خوزستان تاکید کرد؛

دادستان‌های استان به موضوع تنظیم بازار ورود کنند

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: دادستان‌های خوزستان و حوزه‌های قضایی بر مسایل و موارد مربوط به روزهای پایانی سال و تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان ورود کنند.

دادستان‌های استان به موضوع تنظیم بازار ورود کنند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، علی دهقانی در نشست شورای قضایی استان، با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: مکتب و ایدئولوژی، رهبری امام راحل (ره) و مردم، سه رکن اساسی انقلاب اسلامی است که با عمل به ارزش‌های اسلامی و انسانی به انقلابی بی‌نظیر در دنیا تبدیل و منشاء صدور این ارزش‌ها به تمام دنیا شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در ایام پایان سال مردم انتظار دارند که دستگاه قضایی بیش از پیش بر حقوق عامه نظارت داشته باشد افزود:دادستانی ها برای مقابله با جرایم خاص و خشن با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و ایام عید نوروز ورود کرده و نظارت داشته باشند و بر بهبود وضعیت جاده‌های دورن شهری و برون شهری، نظارت‌ لازم صورت گیرد.

وی همچنین با قدردانی از پیشنهاد رییس قوه قضاییه در تقاضای عفو برخی از محکومان و متهمان که با موافقت رهبر انقلاب همراه بود، گفت: این بخشنامه همگام با سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی و سیاست‌های قوه قضاییه در خصوص کاهش جمعیت کیفری زندان‌هاست و باید نسبت به اجرای صحیح و دقیق آن در استان تسریع شود.

دهقانی در ادامه به تبیین سیاست‌های کلی قوه قضاییه در سند تحول قضایی پرداخت و بیان کرد: افزایش سرکشی قضات و مسوولان قضایی از زندان‌ها، کاهش نظام‌مند جمعیت کیفری، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در خدمات قضایی به ویژه در ابلاغ‌های الکترونیک و برگزاری جلسات دادرسی‌ الکترونیکی، تکمیل طرح کاداستر (حدنگاری) اراضی ملی و کشاورزی و تثبیت مالکیت‌ها، رسیدگی به پرونده‌های اقتصاد مقاومتی، حمایت قضایی از تولیدکنندگان و صنعتگران استان و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی، از مواردی است که در این سند مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مدیریت یعنی تدبیر چالش‌های پیش‌رو در کنار عمل به تکالیف درون سازمانی به طوری که هیچ کدام فدای دیگری نشود و بهترین کار این است که هر کدام از ما تا قبل از پایان سال بررسی کنیم و امور عقب مانده را در ایام باقیمانده از سال، جبران کنیم.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: توجه به ساختار مجموعه و نقش کارکنان و همچنین استفاده بهینه از ابزارهای در دسترس، ۲ نکته مهم در مدیریت است که باید از طریق توسعه نظام مشارکتی، استفاده از ظرفیت‌های موجود و رعایت نظم و ارزشیابی صحیح، در راستای اجرای خدمات مطلوب به کارگرفته شود.

دهقانی بیان کرد: مدیران هر دستگاه باید با سعه صدر پاسخگوی مراجعه‌کنندگان باشند و برگزاری میزهای خدمت می‌تواند یکی از شیوه‌های خدمت‌رسانی مضاعف باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه