English

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان خبر داد؛

برگزاری رقابت های دو صحرانوردی آقایان و بانوان کشور در کردستان

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی بانوان و آقایان رده سنی نوجوانان کشور به میزبانی استان کردستان برگزار می شود.

برگزاری رقابت های دو صحرانوردی آقایان و بانوان کشور در کردستان

به گزارش خبر گزاری موج کردستان ،حامد جولایی  اظهار کرد: با اعلام فدراسیون دو و میدانی کشور رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی بانوان و آقایان کشور به میزبانی کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان هر دو بخش آقایان و بانوان با حضور بیش از ۱۵۰ دونده به مدت چهار روز به میزبانی استان کردستان و در شهرستان مریوان برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان دور دریاچه زیبای زریوار را طی خواهند کرد.

جولایی خاطرنشان کرد: در بخش آقایان شرکت کنندگان در مسافت شش کیلومتر و هشت کیلومتر طی روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی اعلام کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در بخش بانوان در مسافت چهار و شش کیلومتر طی روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

جولایی خاطرنشان کرد: با توجه به قوانین اعلام شده از سوی فدراسیون، شرکت در این مسابقات به صورت آزاد غیر مجاز بوده و صرفاً با حضور تیم‌های معرفی شده از سوی هیئت‌های استانی موافقت خواهد شد.

وی افزود: هر استان می‌تواند حداقل با یک ورزشکار و حداکثر با چهار ورزشکار در رقابت‌های دو صحرانوردی حاضر شود، اما در جمع امتیازات تیمی به تیم‌های دارای کمتر از سه ورزشکار امتیاز تیمی تعلق نخواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه