English

فرمانده انتظامی بویین میاندشت خبرداد؛

کشف ۷۵ رأس احشام قاچاق در بویین میاندشت / یک متهم دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از کشف ۷۵ رأس احشام قاچاق و دستگیری یک متهم در عملیات مامورأن انتظامی بویین میاندشت خبر داد.

کشف ۷۵  رأس احشام قاچاق در بویین میاندشت / یک متهم دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حمزه بهرامی بیان  کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید سالاری بویین میاندشت در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق احشام حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز باری مشکوک شده و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون پرداخته و موفق به کشف ۷۵ رأس احشام زنده قاچاق شدند.

سرهنگ بهرامی با بیان اینکه راننده خودرو بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبری در خصوص انتقال احشام بود و قصد توزیع خارج از شبکه آن‌ها را داشته است، تصریح کرد: یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم نیز دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با اشاره به نقش مخرب قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد و معیشت هم‌وطنان، خاطرنشان کرد: طرح مقابله با قاچاق کالا و اقلام اساسی خانواده‌ها به صورت منظم توسط این فرماندهی انجام می‌شود و پلیس در برخورد با اخلالگران اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه