English

ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه توسط فولاد هرمزگان در بندرعباس

فولاد هرمزگان امروز درمراسمی با حضور استاندار هرمزگان، عملیات اجرایی ساخت یک مدرسه 12 کلاسه را در شهرک پیامبر اعظم (مسکن مهر) بندرعباس آغاز کرد.

ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه توسط فولاد هرمزگان در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، شرکت فولاد هرمزگان امروز در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، عملیات اجرایی ساخت یک مدرسه 12 کلاسه را در منطقه شهرک پیامبر اعظم بندرعباس (مسکن مهر) آغاز کرد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در مراسم آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه فولاد هرمزگان در شهرک پیامبراعظم(ص)، ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره فولاد هرمزگان در اجرای این پروژه آموزشی، اظهارداشت: در مسئولیت‌های اجتماعی نمی‌توانیم کسی را الزام کنیم که کاری را انجام دهد بلکه ما نیازها را مطرح می‌کنیم و صنایع در اجرای پروژه‌ها یا رفع نیازها و نارسائی‌ها مشارکت می‌کنند.

وی همچنین از تجهیز 5 میلیاردی هنرستان‌های مجاور صنایع نیز خبر داد و گفت: نتایج مثبت آموزش صحیح و اصولی کلاس اولی‌ها و تربیت مهارتی دوره ابتدایی را ۱۲ سال بعد خواهیم دید و ثمرات آن در توسعه کشور و استان خود را نشان خواهد داد.

استاندار هرمزگان با اشاره به اقدامات مهم انجام شده در زمینه رفع مشکلات آموزشی و رفاهی آموزش و پرورش در هرمزگان، تأکید کرد که این اقدامات در سال آینده نیز در ابعاد مختلف ادامه خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه