English

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی استاندار کردستان خبر داد؛

توزیع روزانه ۱۵ هزار پرس غذای گرم بین زلزله‌زدگان خوی

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از توزیع روزانه ۱۵هزار پرس غذای گرم میان زلزله‌زدگان خوی به همت موکب حسینیه ثارالله سپاه کردستان خبر داد

توزیع روزانه ۱۵ هزار پرس غذای گرم بین زلزله‌زدگان خوی

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ،عبدالله رشیدی‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی استاندار کردستان امروز، ۱۷ بهمن‌ماه در نشست هماهنگی برپایی موکب و ارسال کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان شهرستان خوی، با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) گفت: استاندار کردستان طی تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی از روز نخست وقوع زلزله خوی، آمادگی خود را برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای سپاه و هلال‌احمر کردستان از نخستین ساعات وقوع حادثه با حضور در خوی مشغول امدادرسانی و ارائه خدمات به حادثه دیدگان شده‌اند، افزود: در راستا خدمات رسانی بهتر به مردم خوی موکب استان کردستان در این شهرستان مستقر شده است.

معاون استاندار کردستان با تأکید بر اینکه مسئولان صمت، جهاد کشاورزی، اداره‌کار و واحدهای تولیدی اقلام‌ خوراکی نیازمند‌های زلزله‌زدگان را تأمین و اهدا کنند، بیان کرد: از ظرفیت کارخانجات، واحدهای تولیدی و خدماتی استفاده و نیازمندی لازم جهت کمک به زلزله‌زدگان تهیه و توزیع شود.

وی از ارائه خدمات موکب کردستان در ۱۰ روز به زلزله‌زدگان یادآور شد: شماره حساب متمرکز از سوی ستاد عتبات عالیات کشور و استان جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی کردستان اعلام و توسط صداوسیما و رسانه‌ها منعکس شود.

اصغر عزیزی‌فر، مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در ادامه با اشاره به ارائه خدمات سپاه کردستان به زلزله‌زدگان خوی گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به زلزله‌زدگان موکب حسینیه ثارالله قرارگاه حمزه سیدالشهدای کردستان در خوی مستقر شده است.

وی از توزیع روزانه ۱۵هزار پرس غذای گرم میان زلزله‌زدگان خوی به همت موکب حسینیه ثارالله سپاه کردستان خبر داد و افزود: ۱۸ قرارگاه منطقه‌ای و ۶۰ گروه جهادی در خوی مشغول به ارائه خدمات و فعالیت هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: بر اساس هماهنگی انجام شده با اموال تملیکی، مواد خوراکی را با قیمت کمتر از آنان تهیه کرده و میان زلزله‌زدگان به صورت رایگان توزیع خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی