English

مدیرکل کمیته امداد فارس اعلام کرد؛

امضای تفاهم نامه مشترک بین کمیته امداد و قوه قضائیه

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: با هدف حمایت قضائی از مددجویان نیازمند، تفاهم نامه مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) با قوه قضائیه منعقد شده است.

امضای تفاهم نامه مشترک بین کمیته امداد و قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مرتضی موصلی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در همایش مشترک حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان که با حضور رئیس کل دادگستری فارس، دادستان شیراز و جمعی از وکلا برگزار شد؛ با بیان اینکه کارهای بزرگی برای جامعه معزز مددجویی با عنایت همکاران حقوقی انجام شده است؛ افزود: تفاهم نامه ای در همین راستا با موضوع ایجاد هم افزایی و تعامل بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و قوه قضائیه در جهت ارائه خدمات به مددجویان نیازمند منعقد شده است.

وی خاطر نشان کرد: طرفین تفاهم نامه مذکور با تعامل و هم افزایی از ظرفیت های یکدیگر در جهت تسهیل احقاق حق مددجویان با انجام اموری نظیر معاضدت های حقوقی، آموزش های حقوقی، ارائه خدمات به محجورین در زمینه های مختلف و ... بهره مند می شوند.

موصلی ادامه داد: در ۱۰ ماهه امسال با همکاری قضات ۱۴۵ مورد احکام جایگزین حبس به نفع نیازمندان صادر شده است. همچنین ۱۴۶۴ نفر از جامعه معزز مددجویان از ظرفیت های کانون وکلای فارس، وکلای قوه قضائیه و بسیج حقوقدانان فارس بهره مند شدند.

مدیرکل امداد فارس در پایان عنوان کرد: ۱۹۶۴ نفر از ولی نعمتان این نهاد با معرفی به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از پرداخت هزینه های خدمات حقوقی معاف شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه