English

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

نیروی انتظامی باعث عزت و افتخار ماست

نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی گفت: نیروی انتظامی باعث عزت و افتخار ماست.

نیروی انتظامی باعث عزت و افتخار ماست

 به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی در دهمین دوره بصیرت غیر تمرکزی فرماندهی فراجا استان مرکزی بیان داشت:از زحمات نیروی انتظامی در این چند ماه تشکر می کنم. شرایط این چند ماه سخت بود ولی نیروی انتظامی به خوبی امتحان خود را پس داد. باید نقاط ضعف شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی شود. آموزش و ارتقای نیروها برای پیشگیری ،اطلاعات به روز و کارآمد، شناخت جریانات سیاسی داخلی و خارجی و مراقبت از مرزهای کشور تاکید می گردد. جنگ فکری و اخلاقی جنگ بسیار سختی است که نیاز به هوشیاری بیشتری دارد. امام سجاد علیه السلام می فرماید خداوند دشمنان ما را از احمقها آفریده است.

امام جمعه اراک با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین(ع) اظهار داشت :وقتی فتنه آغاز می شود امر بر همه مشتبه می‌شود و وقتی گرد و خاک ها می خوابد همه چیز مشخص می شود، حالا مشخص شده تجزیه طلب ها و منافقین و سلطنت طلب ها و کشورهای غربی با چه چیزی دشمنی دارند آنها با قرآن و رهبری و اسلام و عزت و شرف ما دشمنی دارند. آنها با علم کردن انسان های ضعیف می خواهند برای مردم ما تصمیم بگیرند .کشورهای غربی با حمایت از این گروه ها نشان دادند با جریان ولایت و امامت و اسلام مقابله می‌کنند. آنها با امامت و عدل که دو تکیه گاه مهم تشیع است می‌خواهند مقابله کند.

ایشان با اشاره به حوادث تاریخی ابتدای اسلام و بعد از وفات پیامبر بیان داشت: دشمنان از ابتدای اسلام و بعد از وفات پیامبر شروع به دشمنی کردند، آنها با ایجاد سقیفه و شورای انتخاب رهبری با امامت دشمنی می کردند و بعد از انتخاب امیرالمومنین(ع) به حکومت با هزارانفتنه  به مقابله با حضرت پرداختند .مادر زمانی  هستیم که امامی‌آمد که راه امیرالمومنین و دیگر ائمه معصومین را زنده کرد .ایشان کشور را از دست گرگ های داخلی و بین المللی نجات داد. مردم و نیروهای مسلح ما در همه زمینه ها به خوبی عمل کردند و امروز شاهد موفقیت‌های بسیاری هستیم. در طول تاریخ این کشور چنین نیروهای مسلح وجود نداشته است و این خیلی با ارزش است .نیروی انتظامی باعث عزت و افتخار ماست که دارای نیروهای مخلص و خداشناس است .

ایشان با اشاره به جایگاه زن در کشورهای غربی گفت: در دنیای غرب شخصیت زن چه جایگاهی دارد؟ آنها  زن را یک وسیله می‌دانند و با شعار زن زندگی آزادی به دنبال ایجاد چنین شخصیتی در کشور ما هستند. آنها در مقابله با حجاب جبهه گیری  می‌کنند ولی برای همجنس بازی پرچم مستقیم درست کردند و به آن افتخار می کند. سپاه پاسداران ما که در مقابله با تروریسم کارنامه موفقی دارد را تروریسم می دانند چون زیر پرچم آنها قرار ندارند و اجازه نمی‌دهند کشور به دست گرگ ها بیفتد. آن ها عوامل فساد و بدبختی ملت ها را تحریم نمی کنند ولی داروها را تحریم می‌کند .

ایشان در پایان بیان داشت:  قدر امام و انقلاب و رهبری را باید همه بدانیم که باعث عزت و افتخار همه ماست. ملت ما در ۲۲ بهمن به امید خدا افتخاری دیگر می آفریند تا دشمنان حساب کار خود را بکنند و بدانند این سرزمین سرزمین امام حسین(ع) و امام زمان (عج) است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه