English

علیرضا رشیدیان

برای افزایش کیفیت کار به همکاری همه جانبه دستگاه ها نیازمند هستیم

علیرضا رشیدیان در مراسم معارفه خود گفت:برای اینکه این مسیر را طی و کیفیت کار را افزایش و هزینه ها را کاهش دهیم نیازمند همکاری همه جانبه دولت، بانک مرکزی، نیروی انتظامی و روحانیت هستیم.

برای افزایش کیفیت کار به همکاری همه جانبه دستگاه ها نیازمند هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، عصر امروز با حضور رضا صالحی؛ وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی، حجت الاسلام قاضی عسگر؛ نماینده ولی فقیه، رشیدیان به عنوان رئیس سازمان حج و زیارت به وی تقدیم شد و همچنین حمید محمدی به عنوان مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

در این مراسم همچنین حسین ذوالفقاری؛ معاون انتظامی امنیتی وزارت کشور، پیروز حناچی؛ شهردار تهران، اوحدی رئیس اسبق سازمان حج و زیارت و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

علیرضا رشیدیان در مراسم معارفه خود گفت: برای اینکه این مسیر را طی و کیفیت کار را افزایش و هزینه ها را کاهش دهیم و ارتقای آسایش و امنیت و مسایل فرهنگی را داشته باشیم نیازمند همکاری همه جانبه دولت، بانک مرکزی، نیروی انتظامی و روحانیت هستیم.

رییس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: در این مسیر همانطور که گفته شد، سختی ها و مشکلات جدی نیز وجود دارد، اما آنچنان نیست که ما را از ادامه کار ناامید کند و امیدواریم به نتایج مطلوب برسیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی