English

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تشریح کرد؛

عملکرد فرماندهی بسیج کارکنان دانشگاه به مناسبت ایام الله دهه فجر

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان عملکرد فرماندهی بسیج کارکنان دانشگاه به مناسبت ایام الله دهه فجر را تشریح کرد.

عملکرد فرماندهی بسیج کارکنان دانشگاه به مناسبت ایام الله دهه فجر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمد اشکستانی گفت: در سال 1364، بسیج کارکنان دانشگاه با 54 عضو در دانشگاه تشکیل و با واحد ناصحین، هیئت مذهبی و ورزشی پایه گذاری گردید.

وی افزود: این واحد در هفت عرصه تعلیم و تربیت، فرهنگی هنری، فرماندهی و مدیریت، علمی و پژوهشی، دفاعی و امنیتی، اقتصاد مقاومتی ، اجتماعی و خدمت رسانی ، فضای مجازی و رسانه و ورزشی مشغول به ارائه خدمت است.

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،  هدف اولیه تشکیل بسیج کارکنان دانشگاه را رسیدن به عضویت 721 نفر عنوان کرد که با گذشت 37 سال به بیش از این آمار رسیده ایم.

وی ادامه داد: در سال جاری بالغ بر 200 نفر عضو جدید به پایگاه بسیج برادران کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اضافه  شده است.

اشکستانی با اعلام اینکه در 8 اردوی جهادی بالغ بر 3000 نفر ویزیت رایگان شدند،  تصریح کرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری، تیم های پزشکی شامل طب سنتی، زنان و زایمان، داخلی، آنکولوژی، داخلی، عمومی، پرستاری و مامایی، گوش و حلق و بینی و دندانپزشکی ،پوست و مو و رادیولوژی و سونوگرافی، چشم پزشکی، عینک سازی، گوارش و قلب و مشاوره  طب اورژانس به مناطق محروم استان اصفهان اعزام شدند.

وی اعلام کرد: در سال جاری اردوهای جهادی به منطقه عشایری میدانک و گلونی فریدونشهر، جنگ آباد و قبرکی خواه سمیرم، گردونه خروس گلو و تنگه گرمابه شهرضا و منطقه عشایر نشین قلعه زنبور چادگان، نیک آباد جرقویه و خوروبیابانک و منطقه جندق و مناطق محروم نایین اعزام گردیده و ضمن اهدا دارو، زمینه عمل جراحی رایگان را برای تعداد از مردم مناطق فراهم ساخت.

فرماندهی بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به فعالیت های 10 ماهه بسیج اشاره کرد و افزود: فعالیت در راستای تحقق سند 10 ساله اعتلای بسیج و جهاد تبیین و ساخت گروه های مجازی در پیام‌رسان‌های داخلی در راستای تشخیص بین حق و باطل( بین روایت دروغ و حقیقت) از جمله "دوستان بسیج"، "اطلاع‌رسانی برنامه‌های بسیج"، "رابطین پایگاه بسیج دانشگاه" و "اعضای شورای پایگاه " ازجمله اقدامات تعریف شده در حوزه بسیج کارکنان دانشگاه می باشد.

وی تشریح کرد: ساماندهی افراد در حلقه های تربیتی، انسجام بخشی شبکه تربیتی و جلسه با سرگروه‌ها، حلقه مربیان و سرمربیان، برگزاری دوره توانمندسازی و مهارت‌افزایی و برگزاری کلاس و کارگاه‌های آموزشی از جمله رزمایش جهادگران فاطمی 2 استان، مسابقه کتاب خوانی الکترونیکی، جلسه شورای پایگاه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  و جلسه مشترک شورای پایگاه خواهران و برادران از اهم فعالیت‌های بسیج دانشگاه است.

اشکستانی به دیگر فعالیت های بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اشاره کرد و افزود: تهیه و توزیع سبد معیشتی، آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، انعقاد تفاهم نامه‌های درون و برون سازمانی، برپایی میز خدمت، محرومیت زدایی و اردوهای جهادی پزشکی به مناطق محروم و برپایی اردوی زیارتی، سیاحتی راهیان نور و کارگاه های آموزشی امر به معروف، یادوراه شهدا، مشاوره خانواده ، بصیرتی و روشنگری از دیگر اقدامات است.

وی همچنین برپایی مراسم تشیع دو شهید گمنام تازه تفحص شده، هفته بزرگداشت قران و عترت، برگزاری مراسم جشن میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و نشست بصیرتی و تخصصی با موضوع "رفتار دوگانه غرب در موضوعات زن، زندگی و آزادی" را از اقدامات دیگر بسیج کارکنان علوم پزشکی نام برد.

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مراسم بزرگداشت 13 آبان وصدور بیانیه،مراسم غبارروبی حرم الشهداء دانشگاه، برگزاری نشست بصیرتی به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج و رزمایش اقتدار و صبحگاه مشترک بسیج از دیگر اقدامات این نهاد است.

وی گفت: همچنین به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، برنامه هایی از جمله غبارروبی گلستان شهدا، برگزاری نشست بصیرتی، آموزش پدافند غیر عامل در سطح فرماندهان و مسئولان بسیج مراکز تابعه، دیدار از خانواده ایثارگران  و شهدا و برگزاری اردوی جهادی به مناطق محروم در اولویت قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه