English

همزمان با دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

افتتاح اتاق کودک در مجتمع قضایی خانواده اصفهان

به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و میلاد امام جواد (ع) و حضرت علی‌اصغر (ع) اتاق مخصوص نگهداری کودکان در مجتمع قضایی شهید قدوسی اصفهان افتتاح شد.

افتتاح اتاق کودک در مجتمع قضایی خانواده اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در حاشیه افتتاح اتاق کودک در دادگاه خانواده اصفهان با اشاره به اهمیت رعایت حقوق کودکان در تمام مکان‌های عمومی بیان داشت: برخی از مراجعین به مجتمع‌های قضایی، مجبور هستند به هر دلیلی به همراه کودکان خود وارد محیط دادگاه شوند و با توجه به جو حاکم بر این گونه مکان‌ها، ممکن است آرامش و روان کودکان تحت تاثیر قرار گیرد.

وی افزود: این موضوع در دادگاه‌های خانواده که برخی اوقات مشاجره‌های لفظی بین زوجین یا خانواده‌های آنها صورت می‌گیرد نمود بیشتری پیدا می‌کند.

رییس دستگاه قضایی استان از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان به عنوان پیشنهاد‌دهنده و مجری این طرح نام برد و تصریح کرد: طرح افتتاح اتاق کودک در ساختمان دادگاه خانواده به ابتکار و همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرمدادگستری استان اصفهان و با مشارکت نهادهای حمایتی از جمله اداره بهزیستی، شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دیگر نهادهایی که در حوزه حقوق کودک فعالیت‌ دارند اجرا شد که صمیمانه از همه دست‌اندر کاران اجرای این طرح تقدیر و تشکر می کنیم.

جعفری در پایان تقارن افتتاح اتاق کودک در دادگاه خانواده با آغاز دهه مبارک فجر و میلاد حضرت علی اصغر(ع) برگزاری کارگاه حقوق کودک و نوجوان در اصفهان را به فال نیک گرفته و ابراز امیدواری کرد با همکاری و هم‌افزایی تمام نهاد‌های ذیربط اتفاقات مثبتی در عرصه ارتقاء و حفظ حقوق کودکان در جامعه رخ دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه