سرخط خبرها
  • هشدار تداوم گرمای غیرمعمول در کشور
  • آغاز فعالیت ۱۰۱ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری در پایتخت
  • آغاز ثبت‌نام سفر اربعین در سامانه سماح از ۹ تیرماه
  • جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد
  • هیچ مجوزی برای کشت خشخاش صادر نشده است
  • مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیر رایگان شد
  • تعطیلی میادین میوه و تره‌بار تهران در روز تاسوعا و عاشورا
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ۳ نمره منفی دارد
  • فرودگاه عسلویه از شنبه ششم تیرماه جاری بازگشایی می‌شود
  • فریدزاده: «سفیر» باعث آشتی دادن قشر مذهبی با سینما شد
  • ادعای اکسیوس: محدودیت سفر تیم ملی ایران به آمریکا کاهش یافت
  • اینفانتینو: جام قهرمانی را با ترامپ به تیم قهرمان اهدا خواهیم کرد
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند

پرونده ویژه خبری سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد/ هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل در اولویت برنامه های سازمان

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد بر هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

اتوبوسرانی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مهدی فعالی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد احمد نادری نسب معاون نظارت و بازرسی و کارشناسان حوزه برنامه ریزی و نظارت سازمان و نمایندگان بهره برداران حضور داشتند مهدی فعالی رییس سازمان به تشریح شرایط حمل و نقل عمومی در یزد پرداخت.

در این نشست  راه های خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم و جلب مشارکت همشهریان به بحث و گفتگو گذاشته شد.

در ادامه بهره بردان نقطه نظرات خود را در این مورد بیان داشتند.

لازم به ذکر می باشد که توجه بیشتر به زیر ساخت ها و هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل در اولویت برنامه های سازمان بوده و کارشناسان راه کارها و دستاوردهای خود را در این زمینه بیان نمودند.

در ادامه مهدی فعالی اظهار داشت با توجه به هوشمند سازی حرکت ناوگان حمل و نقل و با تاکید به خدمات رسانی منظم ناوگان در جهت اعتماد سازی همشهریان در  استفاده از حمل و نقل عمومی خواستار استفاده همه مردم  از حمل و نقل عمومی گردید.

اتوبوسرانی

بازدید از پایانه های درون شهری

مهدی فعالی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از پایانه های درون شهری یزد بازدید نمود

در این بازدید که به مدت ۵ ساعت به طول انجامید احمدنادرینسب معاون نظارت و بازرسی، داوود زارع معاون فنی و حسین نیکرخ مدیر روابط عمومی سازمان نیز حضور داشتند.

مهدی فعالی رئیس سازمان ضمن بازدید از کلیه پایانه ها اعلام نمود برنامه های خوبی برای استقبال از نوروز در دستور کار قرار گرفته و تمامی پایانه ها تا ۱۵ اسفند آماده خدمت رسانی می باشند.

وی یادآور گردید رنگ نمودن تمامی سنگ های جدول نظافت کلی پایانه، رنگ آمیزی سطل زباله ها و شستشو و رفع عیب سایه بان ها در دستور کار قرار گرفته است.

اتوبوسرانی

حضور سر زده رئیس سازمان در بین رانندگان تاکسی

مهدی فعالی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد به طور سرزده در بین رانندگان تاکسی حضور یافت.

فعالی ضمن تقدیر و تشکر از رانندگان زحمت کش تاکسی به درد و دل رانندگان گوش فرا داد و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات آنها صادر کرد.

رانندگان ضمن تشکر و قدردانی از رئیس سازمان حضور دوستانه ریاست سازمان در جمع رانندگان با موجب دلگرمی خود دانسته و خواستار توجه مسئولین به این قشر زحمت کش شدند.

اتوبوسرانی

 

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه