English

فرماندار کاشان خبر داد؛

افتتاح ۱۹۶ پروژه عمرانی همزمان با ایام دهه فجر در شهرستان کاشان

فرماندار کاشان از افتتاح و بهره برداری ۱۹۶ پروژه عمرانی طی دهه فجر سال جاری در شهرستان کاشان خبر داد.

افتتاح ۱۹۶ پروژه عمرانی همزمان با ایام دهه فجر در شهرستان کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدشریف زارعی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اظهار کرد: همزمان با دهه فجر ۱۹۶ پروژه عمرانی در شهرستان کاشان با اعتبار یک هزارو ۹۶۵ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد .

این مقام مسئول همچنین از کلنگ زنی ساختمان بیمه سلامت کاشان و میدان امام رضا شهر جوشقان قالی خبر داد و تصریح کرد: ساختمان بیمه سلامت کاشان در زمینی با زیربنای هزار و ۴۰۰ مترمربع و مساحت ۴۳۰ مترمربع با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در پنج طبقه و میدان امام رضا(ع) جوشقان قالی با هزینه ۲ میلیارد تومان از محل منابع دولتی تامین  و ساخته می شود.

زارعی در حوزه عمران و بهسازی گفت: ۱۸ پروژه در بهسازی شهری 61 پروژه در حوزه روستایی، 21 پروژه در بخش صنعتی و خدماتی، 12 پروژه در بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی در بخش های راهداری و منابع طبیعی هرکدام جداگانه یک پروژه 7 پروژه در حوزه آموزش و دانشگاه، 62 پروژه در بخش مخابرات، 2 پروژه در بخش حمایتی است.

این مقام مسئول در بخش جهاد کشاورزی اظهار داشت: ۴ پروژه در بخش جهاد کشاورزی، با اعتبار ۱۸۷میلیارد تومان که ۱۸۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ،تسهیلات بلاعوض دولت و ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آورده شخصی است، که در بحث تولیدات گیاهی، گلخانه سرمایه گذاری صورت گرفته ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، که تسهیلات بلاعوض این بخش ۱۳ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان توسط دولت پرداخت شده، که آورده شخصی در این حوزه ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان که در واقع توسط افراد در حوزه گلخانه .

وی همچنین در حوزه دام افزود: در حوزه دام ۱۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض دولت پرداخت شده، ودر حوزه صنایع تبدیلی واحدهای گلابگیری ۶۰ میلیارد تسهیلات دولتی و در حوزه آب و خاک بازسازی و مرمت قنوات که در واقع ۴ میلیارد۱۰۰ میلیون تومان که ۲ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان توسط دولت و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هم توسط آورده شخص می باشد.

فرماندار کاشان گفت: ۳ پروژه در بخش سلامت اجرا، که مهم ترین آنان ساخت دو پایگاه اورژانس با استاندارد کشوری و با حدود ۱۲۰ مترمربع فضا و ساخت یک سوله ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان می باشد.

 

۳ پروژه در بخش میراث فرهنگی و گردشگری

این مقام ارشد در بخش میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی نیز گفت:یکی از اقداماتی که این شهرستان در بخش میراث فرهنگی و گردشگری انجام داده، معرفی صنعت گردشگری کاشان و برپایی نمایشگاه فرهنگی و گردشگری،در نمایشگاه بین المللی تهران به صورت ویژه در محل غرفه های مناطق آزاد ،به مساحت ۱۰۰ متر مربع که مجموعه میراث فرهنگی با تلاش و پیگیری های مکررو با حمایت دستگاه های شهرستان به ویژه فرمانداری صورت گرفته است.

وی هم چنین تصریح کرد:علاوه بر بسته های سرمایه گذاری که برای سرمایه گذارانی که حاضر به سرمایه گذاری در این بخش هستند ارائه می‌گردد در بخش صنعت نیز یکی از سیاست های مهم صنایع برای ایجاد صنعت در شهرستان کاشان که ملاک مجوز آنان استفاده از جوانان و قشر تحصیل کرده این منطقه   می باشد.

فرمانداره ویژه کاشان گفت: شاخص ترین پروژه  که در تا آخر بهمن ماه سال جاری با اعتباری بالغ بر ۴۳۵ میلیارد به بهره برداری خواهد رسید.پروژه زیر گذر  وکنار گذر شهید خادمی می باشد که مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار زیرگذر و ۳۵ میلیارد تومان کنار گذر شهید خادمی می باشد.

زارعی هم چنین در خصوص جهش ملی مسکن افزود:دراین حوزه اقدام ملی که در دولت قبل ثبت نام آن آغاز شد تعداد واحد های ثبت شده توسط مردم ۱۴۶۰ در محل مسکن مهر داشتیم که ۶ هزار نفر وام دولت را دریافت کردند وی در خصوص فضا این واحدها گفت؛ مسکن های جهش ملی متفاوت از مسکن مهر می باشد شامل " پارکینیگ ،فضای خدماتی ، آموزشی و دارای آسانسور که در همین  دولت شروع و با سرعت ادامه دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد:نهضت ملی که قریب به ۲۶ هزار نفر ثبت نام در شهرستان کاشان بوده با پالایش مجموعه راه و شهر سازی و اقدامات فرمانداری انجام گرفته ،حدود ۱۰ هزار  یک مجموعه ۵۰ هکتاری به شهر الحاق کردیم در واقع اماده طراحی و کار توسط شهرداری و شرکت مشاوره معرفی شده لذا استارت ۵ هزارتا به زودی کلنگ آن با حضور مسئولان ارشد خواهیم زد .

زارعی درحوزه عرضه مستقیم کالا بیان کرد: افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم تحت عنوان دستاوردهای اشتغال و توانمندی های حوزه بانوان در کاشان با تعداد ۱۵۰ غرفه توانمندی و حوزه اشتغال خانگی روستایی و مشاغلی که بانوان توسط ستاد اشتغال شهرستان کاشان تحت دستگاه های اجرایی ،حمایت و تسهیلات به آنان در حوزه مختلف داده شده و در محل دائمی نمایشگاه اتشگاه به مدت ده روز از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه  در دهه فجر ادامه خواهد داشت.

فرماندار کاشان گفت: در حوزه اشتغال جوانان و کسانی که سرمایه اولیه ندارند از طریق تبصره  ۱۶ وام به مبلغ ۴۳ میلیارد تومان با سود ۴ درصد  داده و در دو کمیته امداد حدود ۶۰ میلیارد تومان وام ۴ درصد و ۱۴۶ درصد در واقع  تحقق کمیته امداد در شهرستان کاشان می باشد.

فرمانداری کاشان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه