English

اداره کل استاندارد استان مرکزی اعلام کرد:

فرآورده کپسول آتش نشانی با نام تجاری ایران آتش پاد جعلی است

نشان استاندارد درج شده بر روی فرآورده کپسول آتش نشانی با نام تجاری ایران آتش پاد ، جعلی می باشد؛ لذا هرگونه تمرکز، توزیع و فروش این فرآورده ممنوع است و با متخلفین مطابق ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد برخورد خواهد شد.

فرآورده کپسول آتش نشانی با نام تجاری ایران آتش پاد جعلی است

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، اداره استاندارد شهرستان ساوه طی بازرسی کارشناسان مشخص شد واحد تولیدی آتش پاد دارای ادرس مشخصی نمی باشد و با جعل نشان استاندارد اقدام به تولید این فرآورده نموده است.

در این راستا از عموم هموطنان تقاضا می شود از خرید این فرآورده خودداری کرده و در صورت مشاهده ی عرضه در سطح بازار، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ به ادارات کل استانی سازمان ملی استاندارد ایران در سراسر کشور اطلاع رسانی نمایند.

به استناد بند ۶ ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، چــاپ علامت اســتاندارد بــدون دریافت مستندات قانونـی دارا بـودن پروانـه کاربـرد علامت اسـتاندارد و یا تائیدیه از سازمان، جرم محسوب شده و مرتکبان به مجازات های تعیین شده در قانون محکوم می شوند.

در انتها خاطر نشان می گردد، تنها حک علامت استاندارد بر روی محصول، به منزله اعتبار علامت نبوده و نشان استاندارد ترکیبی از علامت وشناسه ده رقمی ذیل آن می‌باشد که به منظور اعتبارسنجی و استعلام صحت آن، باید از طریق ارسال شناسه مذکور به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ اقدام و اطلاعات مربوط به فرآورده مورد نظر را از این طریق اخذ نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه