English

فرماندار چوار:

اجرای فاضلاب شهری چوار در دست اقدام قرار خواهد گرفت

در جلسه ای که با حضور فرماندار چوار، رییس برنامه و بودجه استان، مدیرعامل آبفا و جمعی از معاونین این دستگاه‌ها برگزار شد، مجوز اخذ ماده ۲۳ طرح فاضلاب شهری چوار اخذ شد.

اجرای فاضلاب شهری چوار در دست اقدام قرار خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، ابراهیم یعقوبی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ضرورت زیست محیطی ناشی از عدم ساماندهی فاضلاب در چوار و تخلیه نامناسب و مخاطرات بهداشتی ناشی از آن مجوز ماده ۲۳ برای طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب در چوار به طول ۳۳ متر اخذ شد.

وی افزود: مقدمات اخذ ماده ۲۳ این طرح بزرگ خدمات شهری انجام شده و برای شروع عملیات اجرایی آن نیز ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: یکی از اساسی‌ترین درخواست‌ها و مطالبات بحق مردم شهرستان چوار رسیدگی و بهبود وضعیت فاضلاب شهری و مسئله رانش زمین در شهر چوار است، لذا به منظور ارتقای ضریب بهره مندی و افزایش جمعیت برخوردار از خدمات طرح‌های جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهداشتی و هم‌چنین رسیدگی به مساله رانش زمین، مجوز ماده ۲۳ برای این دو طرح در شهرستان چوار اخذ شد.

فرماندار چوار تصریح کرد: تاییدیه کمیسیون ماده ۲۳ به عنوان یکی از گام‌های اساسی و مهم در رفع بسیاری از مشکلات موجود اخذ شده است و تلاش خواهیم کرد تا به زودی شاهد کلنگ زنی این پروژه بزرگ در شهرستان باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رفع موانع توسعه و در کنار مردم بودن اصلی‌ترین اهداف کاری فرمانداری چوار می‌باشد و امیدواریم رضایتمندی مردم، ماحصل فعالیت‌های مجموعه فرمانداری در شهرستان چوار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه